شمانیوز
شما نیوز

سازمان تامین اجتماعی نگاه ویژه ای به خانواده های ایثارگران دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه این سازمان نگاه ویژه ای به خانواده های ایثارگران دارد، گفت: سازمان تامین اجتماعی خود را ملزم به تکریم و پاسداشت جانفشانی های این عزیزان می داند و به آن افتخار می کند.

سازمان تامین اجتماعی نگاه ویژه ای به خانواده های ایثارگران دارد

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر جلال جهان نیا در دیدار با مشاور امور ایثارگران استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: تکریم از خانواده ایثارگران، پاسداشت یک عقیده خالص و ناب است که ریشه در فرهنگ عاشورای حسینی دارد.

وی بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی نگاه ویژه ای به خانواده های ایثارگران دارد و خود را ملزم به تکریم و پاسداشت جانفشانی های این عزیزان می داند.

دکتر جهان نیا ضمن تکریم جامعه معلولین گفت: در حوزه مناسب سازی فضای محیطی اقدامات ارزشمندی جهت سهولت در رفت و آمد این عزیزان در مدیریت درمان، بیمارستان ثامن الائمه (ع) و مراکز تابعه صورت گرفته است.

شیرزادی مشاور امور ایثارگران استانداری خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مجموعه درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در راستای تکریم از خانواده ایثارگران و تلاش در جهت رفع مشکلات آنان گفت: اقدامات مناسبی در حوزه مناسب سازی فضای محیطی برای جانبازان، معلولین و سالمندان انجام گرفته است که قابل تقدیر است.

گفتنی است در این جلسه، آموزگار کارشناس مناسب سازی فضای محیطی و قنبرزاده کارشناس دفتر فنی مهندسی استانداری خراسان شمالی نیز حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied