شمانیوز
شما نیوز

رئیس دفتر رئیس جمهور:‌

منطقه آزاد ماکو فرصت بی نظیر همکاری برای فعالان اقتصادی دو کشور بویژه اتباع کشور ترکیه است

رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های ایران و ترکیه روز چهارشنبه در همایش همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماکو فرصت بی نظیر همکاری برای فعالان اقتصادی دو کشور بویژه اتباع کشور ترکیه است گفت:‌ حضور مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در این همایش نشان دهنده عزم جدی ما برای تقویت همکاری های دوکشور در این منطقه است.

منطقه آزاد ماکو فرصت بی نظیر همکاری برای فعالان اقتصادی دو کشور بویژه اتباع کشور ترکیه است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: محمود واعظی با اشاره به اینکه دولت ایران مصمم به توسعه روابط اقتصادی و سیاسی با ترکیه در ابعاد دو جانبه و منطقه‌ای است افزود:‌ اعتماد و اراده‌ای که دو دولت ایران و ترکیه برای روابط راهبردی دارند، بزرگترین پشتوانه برای توفیق و عملیاتی شدن مصوبات کمیسیون مشترک اقتصادی است.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: تبادل تجاری با پول ملی و پیام رسان مشترک مالی با روسیه نهایی شده و با ترکیه نیز بزودی راه اندازی می‌شود.

در این نشست فرصت ها و امکانات سرمایه گذاری در ایران،  سیاست های جذب سرمایه گذاری خارجی و فرصتهای سرمایه گذاری در مناطق آزاد جمهوری اسلامی بویژه منطقه آزاد ماکو که هم مرز ترکیه است تشریح شد.

در نشست امروز شورای کار ترکیه و ایران محمد واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری اسلامی و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی، فاتح دونمزد وزیر انرژی ترکیه و رئیس طرف ترک کمیسیون اقتصادی و خانم رخسارپک جان وزیر تجارت ترکیه سخنرانی خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied