شمانیوز
شما نیوز

یوونتوس بیخیال پاسخ دادن به کونته شد

باشگاه یوونتوس علاقه ای به پاسخ دادن به اظهارنظرهای جنجالی آنتونیو کونته ندارد.

یوونتوس بیخیال پاسخ دادن به کونته شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: حدود سه هفته دیگر دیدار حساس بین دو تیم اینتر و یوونتوس در سری آ برگزار خواهد شد و با توجه به روند خوب نراتزوری در فصل جاری و کسب سه پیروزی از سه بازی ابتدایی، بسیاری دیدار یووه و اینتر را فینال نیم فصل اول سری آ می دانند.

اما کونته بعد از پیروزی تیمش مقابل اودینزه به مائوریتسسو ساری طعنه زد تا جنگ لفظی را از همین هفته سوم آغاز کند. سرمربی یوونتوس بعد از تساوی تیمش مقابل فیورنتینا مدعی شد گرمای هوای فلورانس یکی از دلایل این نتیجه بوده و کونته نیز اذعان داشت ساری نباید بهانه جویی کند. کونته بعد از بازی مقابل اودینزه گفت: "من نمی خواهم بگویم، زیرا در غیر این صورت باید بودجه، گردش مالی و ترازنامه ها را نیز وسط بکشیم. اما به نظر کسی که اکنون سرمربی قوی ترین تیم است باید آرام باشد."

اما کوریره دلا اسپورت مدعی شد بر خلاف شایعات، باشگاه یوونتوس تمایلی به پاسخ دادن به کونته ندارد و ماجرا همینجا تمام خواهد شد. تمام تمرکز یوونتوس روی فراهم کردن بهترین شرایط برای کمک به مائوریتسیو ساری بوده و آنها نمی خواهند در همین ابتدای فصل با رقیب خود وارد جدل شوند؛ پس فعلا بین دو باشگاه اینتر و یووه آتش بس برقرار شده و باید دید این روند در ادامه فصل چه شکلی به خود خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied