شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سپاهان جریمه شد!

مسعود تابش به دلیل شکایت رئیس سازمان لیگ به پرداخت 200 میلیون ریال محکوم شد.

مدیرعامل سپاهان جریمه شد!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: مسعود تابش چندی پیش در یکی از مصاحبه های خود عنوان کرده بود، درآمد باشگاه سپاهان از تبلیغات محیطی کاهش یافته است و این در حالی است که نظر سازمان لیگ چیزی غیر از این است.

در واقع مدیرعامل سپاهان معتقد است که درآمد تبلیغات محیطی از زمانی که سازمان لیگ راسا این مسئولیت را عهده دار شده، کمتر شده است که این موضع با شکایت رسمی رئیس سازمان لیگ همراه شد و درنهایت پس از بررسی های به عمل آمده حکم زیر در مورد مصاحبه تابش صادر شد.

« در خصوص شکایت از سوی رییس سازمان لیگ فوتبال ایران علیه مسعود تابش- مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه ها و بیان مطالبی در رابطه با وجود پرداختی بابت تبلیغات محیطی و مطالب دیگری مطرح شد که هر چند ایشان در مصاحبه های بعدی خود قصد از بیان مطالب فوق را مجموع پرداختی های چند سال عنوان کرده بود، اما به لحاظ نحوه و بیان عدم شفاف سازی در زمان بیان و انتشار مطالب اولیه و سایر قراین و امارات موجود تخلف انتسابی به مشارالیه محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 از مقررات انضباطی مصوب 1397 به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود. رای صادره قابل اجرا و قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied