شمانیوز
شما نیوز

تفاوت مهم کالدرون با برانکو

با این که کنعانی‌زادگان با خوش‌شانسی گل سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر رساند، همچنان کمتر کسی می‌تواند فلسفه حضور او به جای جلال حسینی در ترکیب اصلی را درک کند؛ همان طور که حضور انصاری به جای نادری عجیب بود.

تفاوت مهم کالدرون با برانکو

به گزارش خبرنگارنگارشمانیوز و به نقل از آی اسپورت: با این که کنعانی‌زادگان با خوش‌شانسی گل سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر رساند، همچنان کمتر کسی می‌تواند فلسفه حضور او به جای جلال حسینی در ترکیب اصلی را درک کند؛ همان طور که حضور انصاری به جای نادری عجیب بود.

 

نادری در ۲ بازی گذشته جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و در دقایق کوتاه حضورش برابر نفت آبادان هم درخشان ظاهر شد اما کالدرون در این بازی انصاری را به او ترجیح داد. شاید ذهنیت مربی آرژانتینی این است که بازیکنانش را بچرخاند و در فرم بازی نگه دارد. او خودش یک‌ بار گفته بود: «من در پرسپولیس ۱۶ بازیکن اصلی دارم که باید بازی کنند.» شاید کالدرون می‌خواهد همه این ۱۶ بازیکن را در یک فرم در اختیار داشته باشد و به همین دلیل ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد. الان حتی خود پرسپولیسی‌ها هم نمی‌دانند داستان تغییرات پیاپی در ترکیب و سیستم تیم‌شان چیست؛ چه برسد به استراماچونی و استقلال که باید در چنین فضایی آماده داربی شوند! در عین حال خوب است به یکی از محاسن کالدرون هم اشاره کنیم: این که او زود و خوب تعویض می‌کند.

 

کالدرون که در بازی با تراکتور بین دونیمه تعویض کرد، این بار در دقیقه ۵۰ متوجه ضعف بشار شد و امیری را به میدان فرستاد؛ همان طور که به‌موقع عالیشاه را با جونیور عوض کرد. سبک او در این زمینه با خلقیات برانکو فرق می‌کند. برانکو عادت داشت شایان مصلح را بعد از دقیقه ۸۰ جای نخستین بازیکنی به زمین بفرستد که جلوی چشمش ظاهر می‌شد!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied