شمانیوز
شما نیوز

هازارد در زمان اشتباهی به رئال مادرید ملحق شده است

مدافع سابق منچستریونایتد عنوان کرد که شرایط رئال مادرید در دراز مدت می تواند تاثیر بدی روی هازارد بگذارد.

هازارد در زمان اشتباهی به رئال مادرید ملحق شده است

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از طرفداری: ریو فردیناند مدافع پیشین منچستریونایتد، معتقد است ادن هازارد در زمان بدی به رئال مادرید ملحق شده است و بابت این موضوع ابراز نگرانی کرد.

به گزارش Goal، ستاره بلژیکی رئال مادرید روز گذشته (18 سپتامبر) در بازی مقابل پاری سن ژرمن از چهارچوب هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پس از سپری کردن مصدومیتش برای اولین بار در یک بازی رسمی از ابتدا در ترکیب اصلی لوس بلانکوس قرار گرفت اما حضور او نیز نتوانست جلوی شکست 3 بر 0 تیمش در پارک دو پرنس را بگیرد. فردیناند اما از زمان بندی هازارد برای انتقال به پایتخت اسپانیا، متعجب شده است. او در گفت و گویی با BT Sports، عنوان کرد:

وقتی که به باشگاهی جدید مخصوصا باشگاهی در حد و اندازه های رئال مادرید ملحق می شوید، باید این موضوع را ثابت کنید که مرد اول تیم هستید و سپس تمام توپ ها در اختیار شما گذاشته می شود. او باید در بازی های تمرینی و بازی های رسمی که انجام می دهد، کاری کند. برای هازارد نگرانم چرا که در زمان اشتباهی به رئال مادرید ملحق شده است. رئال مادرید تیمی است که بازیکنان کلیدی اش در حال پیر شدن هستند. آن ها در مسیر پیشرفت قرار ندارند و تا بدین جا نیز چیزی از خود نشان نداده اند. این موضوع بر روی هازارد تاثیر خواهد گذاشت و در دراز مدت بازتاب بدی بر روی او خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied