شمانیوز
شما نیوز

کاپیتان پرسپولیس در دربی مشخص شد+ عکس

با توجه به عملکرد درخشان کنعانی زادگان احتمال دارد کاپیتان نخست تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل استقلال نیمکت نشین باشد.

کاپیتان پرسپولیس در دربی مشخص شد+ عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان90دقیقه، شاگردان گابریل کالدرون به پیروزی یک بر صفر رسیدند.

 

تک گل این بازی را محمدحسین کنعانی زادگان با شوتی زیبا و اشتباه محمد دریس (دروازه بان صنعت نفت آبادان) به ثمر رساند تا نخستین گل خود را در لیگ نوزدهم زده باشد. کنعانی زادگان که در دیدار برابر نفت آبادان شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را برای اولین بار بدست آورد با شوتی از فاصله نزدیک به 30متری موفق به گلزنی شد.

 

 

کنعانی در این مسابقه جای سیدجلال حسینی را گرفت و احتمال دارد با درخشش او مقابل صنعت نفت، کالدرون بازهم از زوج خلیل زاده و کنعانی زادگان استفاده کند. به هرحال سیدجلال حسینی سن بالایی دارد و شاید سرمربی آرژانتینی این تصمیم را اتخاذ کند. در این صورت و با توجه به عدم حضور عالیشاه در ترکیب فیکس به احتمال فراوان احمد نوراللهی مانند بازی با صنعت نفت از ابتدا کاپیتان پرسپولیس خواهد بود.

 

کاپیتان نخست پرسپولیس پس از پایان بازی با صنعت نفت بیان کرد نیمکت نشینی او ربطی به دربی ندارد و نظر فنی سرمربی این بود که روی نیمکت بنشیند و هرچه او تصمیم بگیرد درست است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied