شمانیوز
شما نیوز

روزنامه قطری وقت تلف کردن بیرانوند را فراموش نکرده است!

روزنامه قطر هنوز شکست السد برابر پرسپولیس در نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا را فراموش نکرده است.

روزنامه قطری وقت تلف کردن بیرانوند را فراموش نکرده است!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از استاد الدوحه، السد قطر توانست در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه سه بر یک برابر النصر عربستان به پیروزی برسد و برای دومین فصل پیاپی به نیمه نهایی راه پیدا کند.

قضاوت این دیدار را دیلان پریرا سریلانکایی برعهده داشت. اما روزنامه استاد الدوحه از پایان طلسم السد با این داور سخن به میان آورد و نوشت: السد پیش از این سه شکست در لیگ قهرمانان آسیا با هدایت پریرا داشت که هر سه شکست برابر پرسپولیس بود. فصل قبل در دیدار رفت نیمه نهایی السد از پرسپولیس پذیرایی کرد که این دیدار در دوحه با پیروزی یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. در این دیدار پریرا داور بازی با بازیکنان پرسپولیس بسیار مدارا کرد تا جایی‌که بیرانوند نزدیک به 11 تا 13 دقیقه وقت تلف کرد و داور تنها در دقیقه 76 یک کارت زرد به او داد.

در ادامه استاد الدوحه آمده است: پرسپولیس سال قبل در آن دیدار در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی به دست آورد. نمی گوییم که پنالتی درست نبود بلکه می گوییم که بازیکنان پرسپولیس با وقت تلف کردن های های زیاد خود تمرکز بازیکنان السد را به هم زدند. خوشبختانه السد به ناکامی خود با داور سریلانکایی پایان داد و توانست النصر را شکست دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied