شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دربی 90 + عکس

مهدی قائدی که در بازی با نفت مسجد سلیمان مصدوم شده بود با تلاش کادر پزشکی تیم استقلال شرایط بازی در دربی را پیدا کرده است.

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دربی 90 + عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: او در شرایطی مهیای دربی می شود که دو گل را در هفته های ابتدایی فصل جاری در کارنامه خود ثبت کرده است. او در بازی با ازبکستان زننده تک گل تیم امید بود و در بازی با نفت مسجد سلیمان هم نام خود را به عنوان گلزن استقلال ثبت کرد تا نشان دهد این فصل می خواهد مهره تاثیرگذارتری در فوتبال باشگاهی و ملی باشد. هر چند او فصل گذشته در هفته های پایانی و با اعتماد فرهاد مجیدی تبدیل به مهره کارآمدی شده بود.

مهدی قائدی که از نظر چهره شباهات زیادی به پسرک فیلم باشو، غریبه کوچک دارد در دربی پیش رو یکی از امیدهای استقلال برای گل زنی خواهد بود، به خصوص با دریبل های ریزی که می زند و هم چنین جایگیری خوب روی توپ های ارسالی از کناره ها. هر چند باید به این نکته اشاره کرد در بازی با پرسپولیس فرصتی که نصیب او خواهد شد انگشت شمار خواهد بود و در صورتی می تواند موفق شود که قدر اندک موقعیت ها را بداند. این موضوع در مورد مهاجمان پرسپولیس هم صدق می کند، چون در دربی هر دو تیم بیشتر در منطقه یک سوم میانی بازی می کنند و در منطقه یک سوم دفاعی متراکم هستند. البته که این بازیکن جوان برای موفقیت می بایست با شدت بیشتری به توپ ضربه بزند تا سرعت ضرباتی که می زند بالاتر رود، در غیر اینصورت مهار توپ های او از سوی علیرضا بیرانوند که یک دروازه بان ششدانگ و باتجربه بشمار می رود کار چندان سختی نخواهد بود.

مهدی قائدی با سیمای جدیدی که پیدا کرده است قطعا به دنبال ارایه فوتبال جدیدی است و از همه مهمتر اینکه به خوبی متوجه شده برای موفقیت می بایست به حملات خود جهت بدهد و در موقعیت ها گل بزند یا زمینه ساز گل شود. او اینکار را در بازی با نفت مسجد سلیمان به خوبی انجام داد. به همین خاطر استراماچونی امیدوار است در دربی پیش رو مرد کوچک دست بکار بزرگی بزند و دست استقلال را بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied