شمانیوز
شما نیوز

داوری ها همیشه به ضرر استقلال است

کاپیتان استقلال تهران گفت:‌ فرشید اسماعیلی یک بازیکن مهم در تیم است. قطعا جای خالی او ساده پر نمی‌شود و این برای تیم ما خوب نیست.

داوری ها همیشه به ضرر استقلال است
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، وریا غفوری در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: فکر کنم شرایط و حساسیت این بازی را می‌دانیم. هم برای ما و هم برای هواداران هر دو تیم حساس است. شروع خوبی نداشتیم، اشتباهات داوری به ما ضربه زد اما انشاالله در این بازی بتوانیم نتیجه خوب بگیریم که برگشت خوبی به لیگ داشته باشیم و بتوانیم جایگاهمان را در جدول ارتقا بدهیم.

 

غفوری در مورد نبود فرشید اسماعیلی گفت: یک اشتباه باعث شد تا ما او را نداشته باشیم. فرشید اسماعیلی یک بازیکن مهم در تیم است. قطعا جای خالی او ساده پر نمی‌شود و این برای تیم ما خوب نیست. امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند جای او را پر کنند و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

وی در مورد نبود مهدی قائدی و شیخ دیاباته گفت:‌ متاسفانه ما شیخ را نداریم و بعید می‌دانم به بازی برسد ولی قائدی فکر کنم مشکلی ندارد و نمی‌دانم از کجا می‌گویید که نیست. او تمرین می‌کند و انشاالله به بازی هم برسد و بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

کاپیتان استقلال در مورد اینکه گفته می شود تیم استقلال بد بسته شده گفت:‌ بازیکنان ما اگر کارشناسی صحبت کنیم هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید این تیم تیم ضعیفی است یا بازیکنان ضعیفی دارد. همه بازیکنان ما توانمند هستند، چیزی که به ما ضربه زده تغییرات زیاد بوده، یک سری آدم‌ها آمدند بیشترین تغییرات را در تیم ما ایجاد کردند و بعد هم استعفا کردند و رفتند و خودشان را قایم کردند و متاسفانه دیگر جوابگو نیستند. قطعا تیم ما خوب می‌شود و من مطمئن هستم چون پتانسیلش را داریم. در همین دو سه بازی اگر بدشانس نبودیم ما هم صدر جدول بودیم.

غفوری در مورد انگیزه های تیمی استقلال گفت:‌ بردن دربی بزرگترین انگیزه برای هر کسی است و اینکه هدف تیم ما این است که در آخر قهرمان شود. بازی دربی می‌تواند به هر بازیکنی اعتبار بدهد و اسم بازیکن را بزرگ کند که همه فکر کنم به این موضوع واقف هستند.

 

وی در مورد پیش بینی نتیجه دربی گفت: نمی‌توانم پیش بینی کنم.

کاپیتان استقلال در مورد قول برد در این بازی گفت: من می‌توانم از طرف خودم قول بدهم که بهترین عملکرد را داشته باشم. دفاع سخت است که بخواهد گل بزند ولی مطمئن باشید بهترین بازی‌مان را انجام می‌دهیم که هواداران‌مان به ما افتخار کنند.

غفوری در مورد تقسیم‌بندی بازی به صورت ۵۰-۵۰ گفت:‌ این مسائل به من ربطی ندارد. مسئولین باید تصمیم‌گیری می‌کردند که فکر می‌کنم نتوانستند شرایط را فراهم کنند. اگر ۹۰ به ۱۰ بود خیلی قشنگ‌تر می‌شد هم برای استقلال هم برای پرسپولیس در نیم فصل دوم. بالاخره خیلی کار خوبی می‌شود مثل همه جای دنیا.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied