شمانیوز
شما نیوز

اعتراض جدی استقلالی ها به بیشتر بودن تماشاگران پرسپولیس !

بعد از همه دعوا‌ها و مصاحبه‌هایی که طرفین شهرآورد در رده مدیریتی طی روز‌های گذشته انجام دادند شهرآورد ۹۰ نه تنها ۹۰ به ۱۰ نشد بلکه ۵۰ به ۵۰ هم نشد.

اعتراض جدی استقلالی ها به بیشتر بودن تماشاگران پرسپولیس !
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ با باز شدن سایت فروش بلیت شهرآورد ۹۰ و تصاویر کامپیوتری که از ۷۲ جایگاه استادیوم آزادی در طبقه اول و دوم ورزشگاه آزادی با سه رنگ قرمز، آبی و طوسی منتشر شد، با چشم غیرمسلح هم می‌شد دید که جایگاه‌های ۱A تا ۳۶A در طبقه اول و ۱B تا ۳۶B در طبقه دوم به شکلی تقسیم‌بندی شده که سهم استقلالی‌ها ۶ جایگاه کمتر است!
 

در طبقه اول و در سمتی که به هواداران استقلال تخصیص داده شده سکو‌های ۹A، ۱۰A و ۱۱A خالی گذاشته شده است و به رنگ طوسی تغییر داده شده است. یکی از این سه جایگاه که بالای سر تونل ورزشگاه است و عملاً سمتی که استقلالی‌ها می‌نشینند را از داشتن یک سکو بیشتر محروم می‌کند. در این طبقه و در طبقه اول هم در حالی روبه‌روی جایگاه قرمز رنگ شده که جایگاه ویژه به رنگ طوسی تغییر رنگ داده است.

اما موضوع وقتی جالب می‌شود که به تقسیم‌بندی طبقه بالا می‌رسیم. در طبقه دوم هم منهای یک سکوی بالای جایگاه و روبه‌رویش که از هر دو تیم کم شده ولی در سمتی که هواداران استقلال می‌نشینند دو سکوی دیگر ۱B و ۲B هم خالی گذاشته شده که درست بالای جایگاه طبقه اول و محل استقرار خبرنگاران است!

برخی هواداران استقلال فارغ از شمردن جایگاه‌های خالی A و B با شمردن تعداد کلی جایگاه‌ها به این نتیجه رسیدند که استادیوم ۷۲ جایگاه در دو طبقه دارد که از این تعداد ۱۴ سکو خالی گذاشته شده و به رنگ طوسی درآمده است و باقی‌مانده جایگاه‌ها ۵۸ جایگاه شده است، اما از این تعداد ۳۲ جایگاه به رنگ قرمز تغییر داده شده و تنها ۲۶ جایگاه را به آبی‌ها اختصاص داده‌اند! گروهی از استقلالی‌های حسابگر هم به زبان ریاضیات این نوع تقسیم‌بندی را درصدبندی کرده و معتقدند از ۱۰۰ درصد جایگاه‌های رنگی (قرمز و آبی) ۵۶ درصد صندلی‌ها به پرسپولیس و ۴۴ درصد به استقلالی‌ها داده شده است!

باز هم اعتراض طرفداران استقلال به این موضوع نیست! آن‌ها بر این موضوع اعتراض دارند که چرا در بازی که آن‌ها «میزبان» هستند باید صندلی‌های کمتری به تیم و هواداران‌شان اختصاص یابد؟ سؤالی که قطعاً مسئولان سازمان لیگ، شورای تأمین استان تهران، مدیران ورزشگاه آزادی و هر کسی که در این‌باره مسئولیت دارد باید درباره اش جوابگو باشد!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied