شمانیوز
شما نیوز

کارت قرمز فرشید اسماعیلی بخشیده نشد + جزئیات

فدراسیون فوتبال نمی تواند اجازه حضور بازیکن استقلال را در شهرآورد پیش رو را صادر کند.

کارت قرمز فرشید اسماعیلی بخشیده نشد + جزئیات
 به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیوز ، بعد از دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی تساوی یک - یک به پایان رسید اتفاقات ناخوشایندی برای آبی های پایتخت به وجود آمد و نوعی شوک به هواداران این تیم وارد شد.

 

گفته می شد، باشگاه استقلال باتوجه به اظهار نظر کارشناسان داوری مبنی بر اشتباه فاحش داور مسابقه در صحنه اخراج فرشید اسماعیلی برابر نفت مسجد سلیمان و همچنین ماده 49 آیین نامه انظباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد خواستار بخشیده شدن کارت قرمز هافبک خود شود.

 

 

حال طبق اخبار رسیده معلوم گردیده که بر اساس قانون فیفا، فدراسیون فوتبال نمی تواند کارت قرمز فرشید اسماعیلی را ببخشد. در چند روز گذشته جنجال بسیاری بر سر کارت قرمز فرشید اسماعیلی ایجاد شده؛ حرف های دوپهلوی حسن زاده رئیس کمیته انضباطی این ابهام را ایجاد کرد که آیا فرشید بخشیده می شود؟

 

حالا مظفری کارشناس داوری می گوید بر اساس اصل 5 قوانین فیفا بخشیدن این کارت قرمز زیر پا گذاشتن اصول قانونی است و می تواند تبعات منفی بدی برای فوتبال مان داشته باشد.

 

البته آبی های پایتخت دو ستاره دیگر دارد که تکلیف آنها برای شهرآورد هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که مهدی قائدی و شیخ دیاباته دچار مصدومیت هستند و رسیدن قائدی احتمال زیادی دارد.

110

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied