شمانیوز
شما نیوز

کری خوانی جنجالی رضاوند برای پرسپولیسی ها

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که از نوجوانی رؤیای حضور در دربی را داشته و ابراز امیدواری کرد تیمش این بازی را با برد پشت‌سر بگذارد.

کری خوانی جنجالی رضاوند برای پرسپولیسی ها
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، آرش رضاوند با اشاره به شرایط استقلال در آستانه دربی ۹۰ و اینکه آنها عملکرد خوبی در سه بازی گذشته نداشته‌اند، گفت: متاسفانه در سه بازی قبلی خوب امتیاز نگرفتیم و فکر می‌کنم بدشانسی و اشتباهات داوری به تیم ما لطمه زد. در بازی با نفت مسجد سلیمان یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد که اگر داور تصمیم درستی می‌گرفت با دو گل از حریف پیش می‌افتادیم. اخراج فرشید اسماعیلی هم یک تصمیم نادرست بود و ما این بازیکن را هم برای دربی از دست دادیم. می‌دانیم که حالا هواداران انتظار دارند روز یکشنبه نتیجه خوبی بگیریم و تلاش می‌کنیم تا در این بازی مهم به پیروزی برسیم.
 

وی عنوان کرد: شرایط روحی بازیکنان برای بازی با پرسپولیس خوب است و از طرفی فاصله ما با صدر جدول آنقدر زیاد نیست که بخواهیم از حالا ناامید شویم. پیروزی در دربی می‌تواند وضعیت استقلال را تغییر دهد. استقلال در این فصل با تغییرات زیادی مواجه شده و من در ابتدای فصل هم گفتم که برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. هواداران هم قطعا در این بازی از تیمشان حمایت خواهند کرد و امیدوارم با پیروزی در دربی آنها را خوشحال کنیم.

 

رضاوند که در صورت به میدان رفتن، اولین بار این بازی بزرگ را تجربه خواهد کرد، در خصوص حسی که نسبت به دربی تهران دارد، عنوان کرد: از دوران نوجوانی رؤیای حضور در این بازی را داشتم. خیلی از فوتبالیست‌ها دوست دارند این دربی مهم را تجربه کنند. اینکه بگویم هیجان یا استرس ندارم دروغ است، به هر حال این یک بازی خاص است و دوست دارم حضور در این بازی را تجربه کنم.

 

هافبک استقلال در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی و اینکه دوست دارد کدام یک از بازیکنان استقلال در دربی گل بزنند، گفت: پیش‌بینی نتیجه سخت است ولی تلاش ما این است که دربی را ببریم و هواداران را خوشحال کنیم. هر بازیکنی دوست دارد گل زدن در دربی را تجربه کند اما امیدوارم با گل‌های مرتضی تبریزی و محسن کریمی دربی را ببریم.

 

رضاوند در خصوص شرایط پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است که در این سال‌ها کمترین تغییر را داشته ولی این بازی شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و اولین برد فصل را به دست بیاوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied