شمانیوز
شما نیوز

استقلالی ها نگران دربی هستند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: هواداران استقلال با توجه به تغییرات زیاد تیم‌شان نگران هستند، اما دربی بازی روحی - روانی است.

استقلالی ها نگران دربی هستند
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، شاهرخ بیانی درباره شرایط استقلال در آستانه دربی هفته چهارم اظهار داشت: استقلال تغییرات زیادی داشته و تیم جوانی دارد، اما بد بازی نکرده است. اگر چه توقع هواداران برآورده نشده، اما به این مسئله توجه کنند که تغییرات زیاد ایجاد شده است. باشگاه بزرگی مثل استقلال نباید این همه تغییر داشته باشد. آقایان این کار را با استقلال کردند و کاری نمی‌توان انجام داد و باید تحمل کرد.

وی افزود: آقایان فکر نکردند استقلال تیم بزرگی است و نباید این همه تغییرات داشته باشد. همه تیم‌ها سالی دو، سه بازیکن جا به جا می‌کنند. استقلال بازیکنان باتجربه کمتری در اختیار دارد و همه جوان هستند. سرمربی تیم نیز تغییر کرده است. در حال حاضر چاره‌ای نداریم و باید صبر کنیم. دربی این فصل خیلی زود برگزار می‌شود و هواداران استقلال نگران هستند. تیم پرسپولیس تغییر آنچنانی نداشته و اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: از سال ۵۶ در این تیم بودم و تا الان همه تغییر ندیده بودم. با وجود این شرایط، نمی‌توان گفت استقلال برنده دربی نمی‌شود. هیچ کسی نمی‌تواند دربی را پیش‌بینی کند. دربی بازی روحی - روانی است و بازیکنان استقلال باید شرایط این دیدار را درک کنند. اگر بازیکنان استرس نداشته باشند، می‌توانند نتیجه بگیرند. خیلی از بازی‌ها بوده که ما ضعیف بودیم و دربی را بردیم و دیدارهایی نیز بوده که فکر می‌کردیم پرسپولیس را شکست می‌دهیم، اما مساوی کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied