شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس به ناصرمحمدخانی نیاز دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌ در آن زمان هر بازیکن برای کل تیم و برای 10نفر دیگر بازی می‌کرد.

پرسپولیس به ناصرمحمدخانی نیاز دارد

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس، مجتبی محرمی در خصوص بازی هفته چهارم پرسپولیس مقابل استقلال گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و این مساله را همه می‌دانند. نمی‌توان گفت کدام تیم در این بازی برنده می‌شود. دربی یک بازی شطرنجی است. شما اگر یک سیب را به هوا بیندازید هزار چرخ می‌خورد تا پایین بیاید بنابراین از الان نمی‌توان در مورد برنده بازی صحبت کرد چرا که در مسابقه فوتبال به خصوص دربی، اتفاقات بازی بسیار تاثیر گذار هستند.

635193665444294776

 

محرمی در ادامه و در مورد شرایط پرسپولیس پیش از این بازی گفت:‌ به نظر من شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که به قول معروف به استقلال می‌چربد اما همانطور که گفتم بازی در دربی شرایط خاص خودش را دارد و شما باید دربی باز باشید. خط دفاع و خط هافبک پرسپولیس خیلی بهتر است اما در خط حمله هنوز کار داریم. خط حمله تیم به مهاجمی مانند ناصر محمدخانی نیاز دارد. امیدوارم علیپور در بازی روز یکشنبه انگیزه زیادی برای بازی مقابل استقلال داشته باشد. ضمن اینکه متاسفانه با اینکه تنها سه هفته از لیگ گذشته عده‌ای انتقادها را شروع کرده‌اند اما نباید اینطور باشد. 

پیشکسوت قرمزهای تهران افزود: نفراتی که به تازگی جذب تیم شده‌اند و قرار است جایگزین تعدادی از مهره‌ای با تجربه باشند، می‌دانند به کجا آمده‌اند و به نظر من ترکیب بازیکنان جوان و بازیکنان با تجربه باعث شده که پرسپولیس شرایط بهتری داشته باشد. البته استقلال هم تیم جوان و پرتلاشی دارد اما بازیکنان این تیم تجربه بازیکنان پرسپولیس را ندارند و همانطور که در بازی‌های قبلی این تیم دیدیم نمی‌توانند در طول 90دقیقه بازی را کنترل کنند. آن‌ها در بازی‌های گذشته در دقایق پایانی گل خوردند و نتوانستند به نتیجه دلخواهشان برسند. 

وی در ادامه تصریح کرد: تجربه در این بازی‌ها خیلی مهم است. به عنوان مثال در مسابقات فرمول یک از شوماخر پرسیدند رمز موفقیت شما چیست و او گفت رمز موفقیت من این است که زمانی که همه ترمز می‌گیرند من گاز می‌دهم. این تجربه است. پرسپولیس بازیکنان با تجربه‌ای را در اختیار دارد که می‌توانند به گل برسند و بازی را هم کنترل کنند. در مجموع امیدوارم بازی به گونه‌ای باشد که همه از تماشای آن لذت ببرند.

محرمی در مورد حضور کالدرون روی نیمکت پرسپولیس و اینکه آیا این مربی می‌تواند تیم را در مسیر قبلی حفظ کند گفت: کار برای کالدرون مشکل است چون پرسپولیس تیمی است که سه دوره قهرمان لیگ برتر شده و یک جام حذفی را هم به دست آورده، او مربی کوچکی نیست اما نیاز به زمان دارد تا بتواند تیمش را به هماهنگی و آمادگی بالا برساند. 

وی در مورد پیش بینی نتیجه این بازی گفت:‌ پیش بینی این بازی سخت است، نمی‌توانم بگویم چند چند می‌شود اما دوست دارم پرسپولیس برنده بازی باشد و شانس بیشتری هم برای بردن دارد. اگر بازیکنان از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند حتما به سه امتیاز این بازی می‌رسیم. امیدوارم که کادر داوری هم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشد و شاهد اشتباهات گذشته نباشیم.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان خاطره‌ای از زمانیکه که برای این تیم بازی می‌کرد، ادامه داد: شب قبل از یک دربی من در خانه شاهرخ بیانی مهمان او بودم، فردا در زمین چون هافبک راست بود و من هم در سمت چپ تیمم بازی می‌کردم، ما با عِرق و تعصب زیادی برای تیممان بازی می‌کردیم، شاهرخ به من گفت تو دیشب در خانه من ماهی سفید خوردی چرا من را می‌زنی؟ به او گفتم دیشب مهمان تو بودم و امروز بازی است. اگر می‌خواهی کتک نخوری برو آن سمت زمین! البته این یک شوخی بود اما می‌خواهم بگویم ما در آن زمان بدون هیچ ملاحظه‌ای برای تیم بازی می‌کردیم. هر بازیکن برای کل تیم و برای 10نفر دیگر بازی می‌کرد. بازی هم که تمام می‌شد ممکن بود با هم به رستوران برویم و شام بخوریم یا اینکه به خانه هم می‌رفتیم و رفت و آمد خانوادگی داشتیم.

محرمی در مورد اینکه وقتی صحبت خاطره دربی می‌شود همه به یاد آن دربی معروف می‌افتند، گفت:‌ آن ماجرا تمام شد و به تاریخ پیوست. من و امیر با هم رفیق بودیم و هستیم. بارها اتفاق افتاد که من می‌خواستم برای تماشای بازی پرسپولیس با تیم‌های تراکتورسازی، سپاهان و حتی استقلال به استادیوم بروم و بلیت پیدا نکردم، به قلعه‌نویی زنگ زدم و او برایم بلیت تهیه کرد. الان هم اگر به اصفهان بروم حتما به او زنگ می‌زنم و به تمرین سپاهان می‌روم، من که سپاهانی نیستم، این به خاطر رفاقت من با امیر قلعه‌نویی است. آن زمان شرایط بازی طوری پیش می‌رفت که اتفاقاتی در زمین می‌افتاد و الان نباید نبش قبر کنیم.

وی در پایان افزود: اما حالا که صحبت آن روز شد، یک سوال دارم که حرف دلم است. ما به خاطر آن بازی به دادگاه رفتیم. قاضی از آن‌ها پرسیده بود کسی شکایتی دارد؟ گفتند نه، گفت پس چرا به دادگاه آمدید بروید و خداحافظ! اما سوال من این است که چرا بعد از آن بازی من را سه سال محروم کردند، عابدزاده یک سال و... اما محرومیت بازیکنان استقلال شش ماهه بود که بعدا بعضی از آن‌ها حتی دو ماهه شد! ما در تونل ورزشگاه بودیم که گفتند سه سال محروم شدی! من آدم کینه‌ای نیستم، فقط می‌خواهم بدانم آقای فتحی چه جوابی دارد به من بدهد؟!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied