شمانیوز
شما نیوز

انصاری پنالتی زن اول تیم نبود

سرمربی تراکتور گفت: پنالتی‌زن‌های تیم‌ معلوم است، اشکان دژاگه پنالتی زن اول تیم هست.

انصاری پنالتی زن اول تیم نبود

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: مصطفی دنیزلی در نشست خبری بعد بازی با گل گهر سیرجان که با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید، گفت: بازی با چنین رقبایی سخت است، گل گهر دفاع تیمی را به خوبی انجام می‌دهد، ما از روزی که کارمان را آغاز کردیم، در زمینه گلزنی مشکلاتی داریم. هفته پیش، بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام نداده بودیم، امروز از تمام بازیکنانم بخاطر عزم و خواسته‌شان برای پیروزی راضی‌ هستم و در کل بازی، صاحب توپ و میدان بودیم. مهم نیست توپ دست چه کسی باشد، بلکه مهم، ایجاد موقعیت گل است.

دنیزلی در ادامه گفت: پس از هدر رفتن پنالتی، تا حدودی از نظر روحی افت کردیم و شاهد چند اشتباه فردی بودیم که قطعا این موضوع را رفع خواهیم کرد. اشتباهات انفرادی نزدیک به دروازه‌ ما، می‌تواند خطرناک باشد؛ همچنین تراکتور نیز دفاع تیمی را به خوبی انجام می‌دهد و در این راه، بازی و نتیجه خوب می‌خواهیم.

وی در خصوص جو موجود در بازی گفت: فضای بازی پرسپولیس با فضای بازی گل گهر متفاوت بود، پس از این نیز به دنبال ایجاد همان جو هستیم. هفته‌های آتی بازی‌های پیاپی داریم و سعی خواهیم کرد بازی‌های بهتری انجام دهیم، ما دقایقی از بازی امروز خیلی خوب بازی کردیم که باید در تمام دقایق خوب باشیم و از فردا برای بازی‌های بعدی استارت می‌زنیم.

دنیزلی در خصوص هواداران تراکتور گفت: امکان دارد هواداران برای تهیه بلیط الکترونیکی با مشکل مواجه شوند که به مرور زمان به این موضوع عادت خواهند کرد و این نوع بلیط فروشی تنها منحصر به تراکتور نیست.

سرمربی در خصوص تاکتیک تیمش در این مسابقه گفت: هر بازی استراتژی‌هایی برای شروع، ادامه و اتمام آن دارد، شناخت ۲۵ بازیکنان در این مدت کار آسانی نیست، بنده بازیکنان باتجربه و بی‌تجربه دارم و تغییرات من در طول بازی باید فکری به شما بدهد؛ به طوری که اگر در میانه میدان خوب کار نکنیم، به مشکل برمی‌خوریم. ما پس از گل اول، بازی را ول نکردیم؛ اما نتوانستیم از جناحین خوب کار کنیم و در این بین موفقیت مدافعان حریف را هم باید مدنظر قرار دهیم.

دنیزلی در خصوص اشتباهات بازیکنانش در گلزنی، گفت: حملات با نفرات پر تعداد خوب است و در چنین صحنه‌هایی بازیکنان باید بهترین تصمیم را بگیرند. دو موقعیت بسیار خوب داشتیم که در صورت استفاده خوب، می‌توانستیم به گل برسیم.

وی در رابطه با کارت زردهای پرتعداد بازیکنان، گفت: اخطارهای بی‌مورد بازیکنانم، جریمه سنگین دارد و بنده کارت زردهایی که موقعیت را از حریف می‌گیرد، قبول دارم. اگر دقت کنید اشتباهات فردی را بیشتر بازیکنان باتجربه ما انجام دادند که باید در این مورد دقت کنند. پس از هفته‌های پنجم و ششم، تیم خودش را نشان می‌دهد و این اشتباهات فردی به اعتماد به نفس بالا یا پاس‌های بد مرتبط است.

وی در رابطه با پنالتی از دست رفته تیم، گفت: پنالتی‌زن‌های تیم‌ معلوم است، اشکان دژاگه پنالتی زن اول تیم هست و فورچونه هم در فرانسه پنالتی زن اول تیمش بود، اما به خاطر مصدومیت ناشی از خطای پنالتی، فورچونه پنالتی را نزد و تصمیم بر این بود که ساسان انصاری پنالتی بزند.

دنیزلی در پایان گفت: بنده سال‌ها فوتبالیست هجومی بودم و معتقدم زیبایی فوتبال و خواسته هواداران گل است، تیم‌ها باید دفاع خوبی داشته باشند اما اگر امروز بازی را چهار بر سه برده بودیم، لذت بیشتری می‌بردم. برای قهرمانی در لیگ برتر باید به طور میانگین در هر بازی ۲.۱ امتیاز بگیریم که به دنبال بهبود روند امتیازگیری تیم هستیم. این هفته‌ها هم مهم است اما تیمی در لیگ موفق می‌شود که روند خویش را تا پایان ادامه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied