شمانیوز
شما نیوز

نفت مسجدسلیمان از سپاهان و سرمربی این تیم شکایت می‌کند

باشگاه نفت مسجد سلیمان قصد دارد از باشگاه سپاهان و امیر قلعه نویی به کمیته انضباطی شکایت کند.

نفت مسجدسلیمان از سپاهان و سرمربی این تیم شکایت می‌کند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: دقیقه ۷۶ بازی دیشب میان ۲ تیم نفت مسجد سلیمان و سپاهان اصفهان، سوشا مکانی با محمد محبی بازیکن سپاهان برخوردی داشت که منجر به مصدومیت دواره‌بان نفت از ناحیه دهان شد. پس از این حادثه مکانی روی زمین افتاد  و چند دقیقه بازی متوقف شد

پس از روی زمین افتادن مکانی، امیر قلعه نویی که از نمایی دورتر شاهد این برخورد بود و اعتقاد به وقت کشی دروازه بان نفت مسجد سلیمان داشت، نسبت به تلف شدن وقت بازی اعتراض کرد. این اعتراض منجر به تحریک هواداران سپاهان شد.

مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان اعلام کردند به دلیل اعتراضات تحریک کننده و توهین‌های صورت گرفته در بازی جمعه شب این تیم برابر سپاهان، شکایت خود از باشگاه اصفهانی و امیر قلعه نویی را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهند کرد.

سپاهان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر شب گذشته به مصاف هم رفتند و در پایان ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. سوشا مکانی که نخستین بار برای نفت مسجد سلیمان به میدان می‌رفت در کسب این تساوی ارزشمند برای تیمش نقش موثری ایفا کرد و برترین بازیکن این دیدار بود.

روی لب سوشا مکانی ۱۲ بخیه خورد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied