شمانیوز
شما نیوز

ورزش کشتی و وزنه برداری

اکنون شاهد شرایط و وضعیت خوبی در کشتی شاهد هستیم

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها معتقد است با حضور علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی ثبات و آرامش به این رشته بازگشته و تعامل با وزارت ورزش بیشتر شده است.

اکنون شاهد شرایط و وضعیت خوبی در کشتی شاهد هستیم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرنگار مهر شروین اسبقیان در حاشیه نشست مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی گفت: خوشبختانه هم اکنون شاهد شرایط و وضعیت خوبی در کشتی شاهد هستیم و حضور علیرضا دبیر در فدراسیون باعث ثبات در این رشته شد. ضمن اینکه تعامل بیشتر فدراسیون کشتی و وزارت ورزش هم کاملا محسوس است که این موضوع ارزش فراوانی دارد.

وی ادامه داد: این تعامل سازنده نشانگر آن است که همگی ما به یک هدف می اندیشیم. دبیر از روزی که سکان مدیریت کشتی را در دست گرفت با تمامی مدیران وزارت ورزش نشست های مختلفی را برپا کرد و از آنان طلب حمایت و همکاری کرد که این تعامل واقعا جای خوشحالی و امیدواری است.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با اشاره به آینده روشن کشتی در میادین آتی گفت: تلاش تمامی عوامل و متولیان ورزش کشور افتخارآفرینی و موفقیت ورزش به ویژه کشتی به عنوان ورزش اول کشورمان است. البته با دیدن تلاش و زحمات بی شائبه رئیس فدراسیون کشتی و همه عوامل اجرایی این رشته آینده روشنی برای آنها متصور هستم. با صراحت اعلام می کنم وزارت ورزش همواره در کنار کشتی است و از آن حمایت می‌کند تا رئیس فدراسیون کشتی بتواند سریعتر به اهداف اصلی دست یابد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied