شمانیوز
شما نیوز

تیموری اعلام کرد؛

هیچ نامه رسمی برای لغو انتخابات به دست ما نرسیده است.

دبیر هیات فوتبال استان تهران تاکید کرد که انتخابات ریاست این هیات فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد. این در حالی است که اداره کل ورزش و جوانان مخالف برگزاری انتخابات است.

هیچ نامه رسمی برای لغو انتخابات به دست ما نرسیده است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرنگتر مهر برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران به صحنه جدیدی از زورآزمایی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان تبدیل شده است.

در شرایطی که رضا گل محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بارها اعلام کرد انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران فردا برگزار نمی شود، دبیر این هیات صحبت های متفاوتی را بر زبان آورد.

عباس تیموری دبیر هیات فوتبال استان تهران با تاکید بر اینکه انتخابات فردا برگزار خواهد شد، گفت: در آخرین صحبتی که بنده با آقای طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال داشتم نظر بر این بود که انتخابات فردا برگزار شود. هیچ نامه رسمی برای لغو انتخابات به دست ما نرسیده است.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان قصد داشت یک عضو جدید را به مجمع هیات فوتبال تهران اضافه کند که آقای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مخالفت و اعلام کرد انتخابات هیات با همان لیست قبلی برگزار شود.

دبیر هیات فوتبال استان تهران یادآور شد: بند ۵ ماده ۱۵ اساسنامه تاکید دارد که اعضای مجمع را یک هفته تا ۱۵ روز قبل معرفی کنیم که ما این کار را کردیم. در واقع مقرر شد که با همان لیست اولیه که مورد تایید بوده، مجمع را برگزار کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied