شمانیوز
شما نیوز

ناکامی دوباره بارسلونا

علاوه بر جذب نیمار، بارسلونا در هفته های اخیر در جذب لوکاس مورا نیز ناکام مانده است.

ناکامی دوباره بارسلونا

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: بارسلونا در تابستان امسال تلاش زیادی برای خرید نیمار، ستاره برزیلی و 27 ساله پاری سن ژرمن کرد و حتی به نظر می رسید تا آستانه این انتقال نیز پیش رفته است، اما مدیران باشگاه فرانسوی علیرغم مذاکرات فراوان، در نهایت اجازه جدایی نیمار را ندادند و این انتقال منتفی شد.

اواخر مهلت مهمانی بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال، بارسلونا برای جذب لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام اقدام کرد اما این باشگاه نتوانست قیمت درخواستی اسپرز که 45 میلیون پوند بود را تامین کند و این انتقال نیز منتفی شد.

به گفته موندو دپورتیوو، جذب لوکاس مورا پلن B بارسلونا در صورت ناکامی در جذب نیمار از پاری سن ژرمن بود اما این اتفاق نیز محقق نشد. لوکاس مورا یکی از ستاره های تاتنهام در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بود که در مرحله نیمه نهایی برابر آژاکس نمایشی به یادماندنی از خود ارائه داده و هتریک کرد تا تاتنهام راهی فینال شود.

لوکاس مورا در ژانویه سال 2018 و از PSG وارد اسپرز شد و ماه گذشته قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا لوکاس مورا تا سال 2024 در تاتنهام باقی بماند. بدین ترتیب بارسلونا در تابستان امسال تنها به خرید آنتوان گریزمان، ستاره 28 ساله و فرانسوی اتلتیکومادرید بسنده کرد و در نیل به دیگر اهداف خود مانند نیمار و لوکاس مورا ناکام ماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied