شمانیوز
شما نیوز

جام جهانی بسکتبال - چین

به اشتباه خودمان باختیم

عضو تیم ملی بسکتبال ایران با تمجید از عملکرد این تیم در دیدار برابر اسپانیا گفت: با اشتباهات دقایق پایانی نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

به اشتباه خودمان باختیم

به گزارش خبرنگار شمانیوز وبه نقل از  خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۹ چین شرکت کرده است، از ساعت ۱۷ (به وقت ایران) آخرین دیدار خود در گروه C مقدماتی این رقابت ها را برابر اسپانیا برگزار کرد و در نهایت با نتیجه ۷۳ به ۶۵ متحمل شکست شد. ملی پوشان بسکتبال ایران نیمه نخست این دیدار را با نتیجه ۳۳ به ۳۱ واگذار کرده بودند. 

حامد حدادی بعد از این دیدار گفت: به دلیل اینکه بازی اول را واگذار کرده بودیم در بازی دوم تمرکز لازم را نداشتیم و تا حدودی بی خیال بازی کردیم که منجر به شکست تیم ملی شد.

وی ادامه داد: با این حال در بازی با اسپانیا نمایش خوبی داشتیم و بسکتبال ایران را به نشان دادیم. هر چه در توان داشتیم را به نمایش گذاشتیم و خوب جنگیدیم اما در دقایق پایانی اشتباهاتی داشتیم که منجر به شکست مان شد.

حدادی ادامه داد: به هر حال فرق بین تیم های باتجربه و بزرگ با تیم های ضعیف تر در استفاده از همین دقایق حساس است. ما برابر اسپانیا می توانستیم برنده باشیم اما در دقایق ابتدایی اشتباهاتی داشتیم که باعث شکست مان شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied