شمانیوز
شما نیوز

ملی پوشان الاهلی بلای جان برانکو

غیبت ۱۴ بازیکن تیم فوتبال الاهلی در تمرینات این تیم به مهمترین دغدغه برانکو ایوانکوویچ تبدیل شده است!

ملی پوشان الاهلی بلای جان برانکو

به گزارش خبرنگار شمانیوز وبه نقل از  خبرنگار مهر، تیم فوتبال الاهلی عربستان که در هفته دوم لیگ این کشور برابر الاتفاق به پیروزی رسیده بود، بعد از سه روز استراحت مجدداً از دیروز تمریناتش را شروع کرد. الاهلی در بازی سوم خود در لیگ عربستان باید به مصاف الوحده برود.

این در حالی است که برانکو تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را در تمرینات پیش رو به همراه ندارد. الاهلی ۱۴ بازیکن ملی پوش دارد که در حال حاضر در اردوهای ملی هستند و ۱۲ روز غایب خواهند بود.

طبق اعلام روزنامه الشرق الاوسط عربستان، عمر السومه (سوریه)، دجانینی تاوارس (کیپ ورد) آلوس استاریچ و اروین زوکانوویچ (بوسنی) و یوسف بلایلی (الجزایر) بازیکنان خارجی الاهلی هستند که به اردوهای ملی کشورهایشان ملحق شده اند.

از سوی دیگر محمد العویس، محمد آل فتیل، عبدالفتاح عسیری، محمد الربیعی، عبدالله حسون، عبدالباسط هندی، یوسف الحربی، عبدالرحمان غریب و محمد المجحد بازیکنان عربستانی الاهلی هستند که به دلیل همراهی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید عربستان نمی توانند در تمرین الاهلی حضور داشته باشند.

این در حالی است که لوکاس لیما بازیکن سابق نانت فرانسه بعد از امضای قرارداد با تیم الاهلی وارد جده شد و از آمادگی اش برای همراهی با تیم الاهلی خبر داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied