شمانیوز
شما نیوز

ملی پوش واترپلو در گفتگو با مهر:

انگیزه‌ای برایمان باقی نمانده است

ملی‌پوش واترپلو با گلایه از وزارت ورزش گفت: پس از بازی‌های آسیایی نگاه وزارت به واترپلو تغییر نکرد و انگیزه‌ای برایمان باقی نمانده است.

 انگیزه‌ای برایمان باقی نمانده است

به گزارش خبرنگار شمانیوز مهدی یزدان خواه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط و وضعیت تیم ملی گفت: یک سال از بازی‌های آسیایی گذشته است و وضعیت تغییر نکرده. شرایط بهتر نشده که بدتر هم شده است. برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا آماده می‌شویم. با نگاهی که وزارت ورزش به واترپلو دارد انگیزه ای برایمان باقی نمانده است.

ملی پوش واترپلو ایران افزود: اردوهای ملی به خوبی برگزار می شود و مربی خوبی مانند چیریچ هدایت تیم را بر عهده دارد اما هیچ اردوی تدارکاتی خارجی نداریم به غیر از اردوی سنگاپور که قرار است برویم. پولی نداریم و واقعا نمی شود حدود هفت ماه در اردو باشیم و پولی دریافت نکنیم. از سوی وزارت ورزش هیچ حمایتی نمی شویم.

وی تاکید کرد: حرف از حمایت زدند اما فقط صحبت کردن مهم نیست. باید دید در عمل چه کاری انجام می‌دهند. اگر وزارت ورزش قصد حمایت داشت باید پس از بازی‌های آسیایی و کسب مدال برنز که بعد از ۴۴ سال به دست آمد، نگاهش را به واترپلو تغییر می‌داد. هنوز هم دیر نشده و ۶ ماه تا انتخابی المپیک فرصت داریم. باید وزارت از واترپلو حمایت کند.

یزدان خواه با بیان اینکه ملی پوشان دیگر به این شرایط عادت کرده اند، تاکید کرد: همیشه قول می‌دهند و به وعده هایشان عمل نمی‌کنند. فکر می کردیم پس از بازی های آسیایی شرایط تغییر می کند ولی تا به امروز خبری نشد. حتی امسال وضعیت لیگ هم معلوم نیست و اصلا شاید مسابقات لیگ هم برگزار نشود. هیچ وقت کم کاری نخواهیم کرد و تا لحظه آخر برای کسب نتیجه تلاش خواهیم کرد اما بدانید که کار آسانی در پیش نداریم. قزاقستان یکی از رقبای ما در انتخابی المپیک است که دو بازیکن صرب در اختیار گرفته است.

ملی پوش واترپلو ایران در پایان گفت: امسال شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک داریم چرا که ژاپن با توجه به میزبانی المپیک در مسابقات نیست و این کشور یکی از قدرت‌های واترپلو آسیا است. باید با چین و قزاقستان رقابت کنیم. چین را در بازی‌های آسیایی شکست دادیم و باید با قزاق ها بجنگیم. واقعا نمی دانم وزارت ورزش چرا به واترپلو اهمیتی نمی دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied