شمانیوز
شما نیوز

سرمربی فوتسال بانوان پارس آرا شیراز:

ادعایی برای قهرمانی نداریم

نجمه برزگر در آستانه بازی روز جمعه مقابل تیم فوتسال رهیاب تهران گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رویم.

ادعایی برای قهرمانی نداریم

 به گزارش خبرنگار شمانیوز وبه نقل ازخبرنگار مهر در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان تیم رده دومی پارس آراش شیراز که با سه پیروزی و ۹ امتیاز در تعقیب تیم سایپا است در شیراز میزبان تیم رده هشتمی رهیاب گستر تهران خواهد بود.

 

نجمه برزگر سرمربی تیم فوتسال پارس آرا شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل رهیاب گفت: بازی سختی مقابل این تیم داریم. شاید رهیاب در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول ندارد ولی این تیم قهرمان لیگ یک بوده و راهی لیگ برتر شده است. این تیم مربی خوبی در اختیار دارد. شناختی زیادی نسبت به این تیم نداریم ولی تلاش خود را خواهیم کرد تا هر سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

برزگر در ادامه درباره هدف تیمش در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: ادعایی نداریم که بگویم برای قهرمانی می جنگیم. فقط تلاش خواهیم کرد تا هفته به هفته خوب و بهتر شویم و خودمان را اثبات کنیم. بدون ادعا کارمان را انجام خواهیم داد.

وی افزود: متاسفانه به دلیل مسائل مالی موفق نشدم بازیکنان مد نظر را جذب کنم چرا که مبلغ درخواستی آنها بالا بود. تقریبا ۹۵ درصد تیم را بازیکنان بومی تشکیل می دهند. به هرحال شرایط مالی لیگ بانوان خوب نیست و درگیر مسائل مالی و قراردادها هستیم. بازیکنان تیم مبلغ قرار داد بالایی ندارند و بیش‌تر به خاطر عشق، علاقه و تعصب به شهرشان بازی می‌کنند.

برزگر در پایان گفت: امیدوارم حمایت از فوتسال و ورزش بانوان بیش‌تر شود. بانوان حرف برای گفتن زیاد دارند به شرطی که به آنها اهمیت داده شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied