شمانیوز
شما نیوز

بند قرارداد جنجالی مسی با بارسلونا / فوق ستاره در استانه ترک نیوکمپ

نشریه ال پائیس امروز خبر از وجود بندی در قرارداد مسی داد که می تواند برای بارسلونا خطرناک باشد.

بند قرارداد جنجالی مسی با بارسلونا / فوق ستاره در استانه ترک نیوکمپ

به گزارش شمانیوز  به نقل از مارکا، لیونل مسی می تواند در پایان هر فصل قراردادش را به خواسته خود فسخ کند و از بارسلونا برود.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسا نماد جهانی این باشگاه و بهترین بازیکن تاریخ آبی اناری هاست. مسی از سال 2005 که اولین قرارداد حرفه ای خود را به ثبت رساند، در هشت موقعیت دیگر نیز قراردادش را تمدید کرد که آخرین آن به دو سال قبل بر می گردد. تمدیدی که پس از حرف وحدیث های بسیار انجام شد.

 

لیونل مسی تا ژوئن 2021 با بارسلونا قرارداد دارد ولی طبق ادعای نشریه ال پائیس که به نقل از منابع موثق و نزدیک به مدیریت بارسلونا عنوان شده، مسی می تواند در پایان هر فصل قرارداد را به میل خودش فسخ کند. این بند در قرارداد مسی وجود دارد اما سران بارسا به وفاداری او کاملا ایمان دارند و مطمئن هستند که مسی فوتبالش را در بارسا تمام خواهد کرد.

البته این بند به مسی اجازه می دهد تا قراردادش را فقط برای رفتن به تیمی خارج از اروپا فسخ کند و به عبارتی بند آزادسازی او برای انتقال به لیگ آرژانتین و تیم نیوولزاولدبویز است. تیم کودکی های مسی که او همواره از علاقه اش برای بازی در این تیم صحبت کرده است.

مسی البته چند ماه پیش احتمال رخ دادن چنین اتفاقی را بالا ندانست چرا که شرایط زندگی در آرژانتین به گونه ای نیست که او بتواند همسر و فرزندانش را نیز به آنجا ببرد. خانواده مسی در بارسلونا بسیار راحت هستند و مسی قصد ندارد در این مورد ریسک کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied