شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل باشگاه مس سونگون:

فقط قهرمانی می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه مس سونگون تاکید کرد در قرارداد سرمربی تیم فوتسال این باشگاه بندی مبنی بر الزام قهرمان کردن تیم در آسیا وجود داشته است.

فقط قهرمانی می‌خواهیم

به گزارش خبرنگار شمانیوزحامد نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب علی افضل به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال مس به جای اسماعیل تقی پور گفت: با جلساتی که در کمیته فنی و هیات مدیره داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که کادر فنی تیم تغییر کند. گزینه هایی برای هدایت تیم در نظر داشتیم که در نهایت به علی افضل رسیدیم. این مربی هم به تبریز آمد و جلسه نهایی را برگزار کردیم.

وی در خصوص دلیل اصلی تغییر اسماعیل تقی پور یادآور شد: ما نتوانستیم در جام باشگاه های آسیا قهرمان شویم. یکی از شروط قرارداد تقی پور هم قهرمانی در آسیا بود و اگر تیم قهرمان نمی شد باشگاه مختار بود برای کادر فنی تصمیم بگیرد.

مدیرعامل باشگاه مس در واکنش به صحبت های تقی پور مبنی بر اینکه چنین بندی در قراردادش وجود نداشته است، تصریح کرد: اگر لازم باشد این قرارداد را منتشر می کنم. در دو قسمت از این قرارداد بند قهرمانی در آسیا ذکر شده بود.

نجفی در پاسخ به این سئوال که آیا مس در ادامه لیگ بازیکن جدیدی به خدمت خواهد گرفت یا خیر؟ یادآور شد: بازیکنانی که در مس هستند، جزو تاپ ترین بازیکنان فوتسالمان هستند ولی تقویت تیم بستگی به نظرات افضل و شرایط باشگاه دارد. باید دید وضعیت چگونه می شود ولی فکر نمی کنم بازیکن جدیدی بخواهیم؛ هرچند که این موضوع در حیطه اختیاراتم نیست. شاید اگر نیاز باشد در مرحله پلی آف بازیکن خارجی بگیریم.

وی درباره عملکرد ضعیف بوکائو در جام باشگاه های آسیا و جهان و انتقاد از این بازیکن خارجی مس، تصریح کرد: بوکائو بازیکن خوبی بود ولی حضور کوتاه مدت در چنین تورنمنت هایی جواب نمی دهد. هماهنگی بازیکن جدید با تیم زمان بر است. بوکائو ۱۰ روز قبل از جام باشگاه های آسیا به ایران آمد و در مسابقات لیگ هم نمی توانست تیم را همراهی کند. انتخاب این بازیکن هم توسط کادر فنی و سرمربی صورت گرفت و باشگاه بازیکنی را به تقی پور تحمیل نکرد.

مدیرعامل باشگاه مس در پایان در پاسخ به این سئوال که هدف مس با علی افضل در لیگ برتر چیست؟ گفت: ما قهرمانی لیگ را می خواهیم. فقط قهرمانی است که می تواند آرامش را به خانواده بزرگ مس برگرداند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied