شمانیوز
شما نیوز

امیدوارم رونالدو و مورینیو به لالیگا بازگردند

خاویر تباس، رئیس لالیگا ابراز امیدواری کرد کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو به لالیگا بازگردند.

امیدوارم رونالدو و مورینیو به لالیگا بازگردند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو در طی سه سال حضور همزمان در رئال مادرید موفق به فتح یک لالیگا و یک کوپا دل ری شدند و ال کلاسیکوهای آن مقطع از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار بود. خاویر تباس معتقد است انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس بیشتر به ضرر فوتبال اسپانیا شده و نبرد او و لیونل مسی برای هواداران فوتبال جذابیت فراوانی داشته است.

خاویر تباس گفت: "من دوست دارم کریستیانو رونالدو را به لالیگا بازگردانم و ژوزه مورینیو نیز مربی یک تیم اسپانیایی شود. مورینیو یک سرمربی بزرگ است که نام او باعث ارتقای نام لالیگا نیز می شود.

نبرد فردی بین کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید و لیونل مسی، ستاره بارسلونا موضوعی بود که هواداران را برای تماشای لالیگا جلب کرده بود. من فکر می کردم که جدایی او بیشتر روی ما تاثیر خواهد گذاشت تا روی خود رونالدو و با این حال، من لیگ اسپانیا را با رونالدو ترجیح می دهم.

لالیگا می تواند از موفقیت های سالهای اخیر لیگ برتر الهام بگیرد. برای سالهای متوالی هیچ یک از برنده های توپ طلا در لیگ برتر بازی نمی کردند اما آنها هنوز بهترین لیگ جهان را در اختیار داشتند و این نتیجه یک فعالیت فوق العاده در تمامی سطوح است."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied