شمانیوز
شما نیوز

بدون نیمار نمی‌شد!

تیاگو سیلوا، کاپیتان پاری سن ژرمن از ماندن نیمار از این تیم ابراز خوشحالی کرد.

بدون نیمار نمی‌شد!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: در تابستان امسال اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی نیمار، ستاره 27 ساله و برزیلی از پاری سن ژرمن و انتقال او به تیم هایی چون بارسلونا یا رئال مادرید منتشر شد. اما در نهایت مذاکرات پی اس جی با بارسلونا در روزهای پایانی به نتیجه ای نرسید و نیمار در فرانسه ماندنی شد؛ اتفاقی که به نظر می رسد باعث رضایت تیاگو سیلوا شده است.

تیاگو سیلوا گفت: "ما خوشحالیم که نیمار در پاریس ماند. همه ما هدف اصلی خود را می دانیم؛ تلاش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. برای موفقیت در این رقابت ها به بازیکنان بزرگ نیاز داریم و نیمار می تواند کمک زیادی به تحقق رویای ما کند.

دیدن جدایی نیمار از پاری سن ژرمن شکست بزرگی برای ما بود، اما خدا را شکر که وی از پی اس جی جدا نشد. بعد از سه ماه دوری از میادین نیمار در دیدار مقابل کلمبیا نشان داد که چه بازیکن بزرگی است. من فکر می کنم اگر نیمار برگشته و به باشگاه کمک کند، ما در پایان فصل همه خوشحال خواهیم شد، اما اگر نیمار جدا می شد، اتفاق ناراحت کننده ای برای ما رخ داده بود، زیرا بدون نیمار دشوار بود که ما بتوانیم قدرت خود را حفظ کنیم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied