شمانیوز
شما نیوز

شب سرنوشت ساز و تاریخی راموس

سرخیو راموس مدافع رئال و تیم ملی اسپانیا امشب می تواند به دو رکورد تاریخی در سطح ملی برسد.

شب سرنوشت ساز و تاریخی راموس

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا امشب در ورزشگاه ال مولینون خیخون به مصاف جزایر فارو خواهد رفت. دیداری از دور مقدماتی یورو 2020 که پیروزی در آن می تواند لاروخا را یک قدم دیگر به مرحله نهایی یورو نزدیک تر کند.

 

اگر راموس امشب در ترکیب اسپانیا قرار بگیرد، با رکورد ایکر کاسیاس در بازی های ملی برابری خواهد کرد و به طور مشترک با او تبدیل به بازیکنی خواهد شد که بیشترین بازی ملی را برای اسپانیا انجام داده است. راموس تا به اینجا 166 بازی ملی در کارنامه دارد و می تواند امشب بازی شماره 167 خود را تجربه کند. او همچنین با 124 پیروزی، بازیکنی است که بیشترین تعداد برد را با لاروخا جشن گرفته است. راموس در بازی سال 2013 برابر فنلاند که با گلزنی او 1-1 تمام شد، بازی شماره 100 خود را تجربه کرده بود.

 

 

امشب همچنین راموس می تواند با رکورد دانیل پاساریا مدافع سابق تیم ملی آرژانتین در تعداد گلزنی برابری کند. پاساریا 22 گل برای آرژانتین به ثمر رسانده و فعلا بهترین مدافع گلزن دنیا در سطح ملی است. راموس 21 گله است و جالب اینکه هشت گل او پس از جام جهانی 2018 به ثمر رسیده است. او با یک دبل برابر جزایر فارو  و با گذر از پاساریا به تنهایی رکورددار گلزنی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied