شمانیوز
شما نیوز

گزینه قضاوت دربی 90 چراغ خاموش مشخص شد

داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران اگرچه در هفته‌های آینده مشخص می‌شود اما حدس زدن نام او حالا کار سختی نیست.

گزینه قضاوت دربی 90 چراغ خاموش مشخص شد

به گزارش خبرنکارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس درحالی در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه ۳۱ شهریور به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا دل هواداران شان را شاد کنند.

مسابقه حساسیت‌های زیادی دارد و کمیته داوران با بررسی رزومه داوران، بهترین قاضی را انتخاب می‌کند تا مشکلی به وجود نیاید. در سالیان گذشته علیرضا فغانی، بیشترین قضاوت را در این مسابقه داشته اما برای آخرین بار اشکان خورشیدی این بازی را سوت زد و شنیده می‌شود در حال حاضر بیژن حیدری گزینه اصلی است.

در روز‌های قبل اعلام شده بود که موعود بنیادی فر قضاوت دیدار استقلال و پرسپولیس را برعهده خواهد داشت اما او در چارچوب هفته سوم، بازی سایپا و نساجی را قضاوت می‌کند و با این وجود شانس کمی برای داوری دربی دارد.

در لیست داوران هفته سوم، نام بیژن حیدری دیده نمی‌شود و به همین دلیل او نیز شانس زیادی برای سوت زدن دارد. او در چارچوب هفته دوم بازی تراکتور و پرسپولیس را قضاوت کرده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied