شمانیوز
شما نیوز

نظر شما در مورد خودسوزی و مرگ دختر استقلالی چیست؟

دختر هوادار استقلال که هفته گذشته مقابل درب دادسرا خودسوزی کرده بود، دیروز همزمان با عاشورای حسینی درگذشت.

 نظر شما در مورد خودسوزی و مرگ دختر استقلالی چیست؟
به گزارش شمانیوز و به نقل از تابناک؛ این دختر جوان به نام سحر خدایاری هفته گذشته بعد از اینکه برای گرفتن تلفن همراهش به دادسرا مراجعه کرد، متوجه شد که باید برای تحمل ۶ ماه حبس به زندان برگردد. وی بیرون دادگاه اقدام به خودسوزی کرد و با ۹۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۳ به بیمارستان منتقل شد.
 
دختر هوادار استقلال که هفته گذشته مقابل درب دادسرا خودسوزی کرده بود، بامداد دیروز همزمان با عاشورای حسینی درگذشت.
 
daei

دختر جوان به نام سحر خدایاری هفته گذشته بعد از اینکه برای گرفتن تلفن همراهش به دادسرا مراجعه کرده بود، متوجه شد که طی حکمی از سوی قاضی باید برای تحمل ۶ ماه حبس به زندان برگردد. او بعد از شنیدن این خبر برآشفت و برای اعتراض به شعبه مربوطه رفت و بعد از اینکه متوجه شد قاضی مربوطه به مرخصی رفته است، از دادسرا خارج شد و به گفته شاهدان درحالی که فریاد می‌کشید و به این حکم اعتراض داشت، اقدام به خودسوزی کرد و با ۹۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۳ به بیمارستان منتقل شد.

خودسوزی این دختر با واکنش‌های زیادی از جمله معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور،‌ پروانه سلحشوری نماینده مجلس و چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال و سلبریتی های مختلف همراه بود و در این میان رسانه های ضدانقلاب نیز بر سر آن جنجال به پا کردند.

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • م

    ایشان که بیماری عصبی و روانی داشته باید و قرص مصرف میکرده خانوادش باید بیشتر مراقبش می بودند دست به همچین کاری نزنه ولی باز خدا از سر تقصیراتش بگذره...