شمانیوز
شما نیوز

ستاره ای که نظر کالدرون در پرسپولیس جلب کرد! + عکس

ستاره جوان و جویای نام سرخ های پایتخت برای حضور در ترکیب پرسپولیس نظر کالدرون را جلب کرده است.

ستاره ای که نظر کالدرون در پرسپولیس جلب کرد! + عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: ستاره جوان و جویای نام سرخ های پایتخت برای حضور در ترکیب پرسپولیس نظر کالدرون را جلب کرده است.

از زمان برانکو سرمربی سابق پرسپولیسی ها این بحث باب شده که هر وقت سکاندار تیم به ستاره ای توجه زیادی می‌کرد، به شوخی دیگر بازیکنان او را سوگلی و پسر سرمربی نام گذاری می کردند به گونه ای که او در ترکیب به صورت فیکس بازی می کرد. 

مهدی عبدی، مهاجم جوان و جویای نام این روزهای پرسپولیس که در لیگ پایه‌ها موفق به دستیابی به عنوان آقای گلی شده بود، فصل گذشته راهی لیگ یک و تیم بادران شد و امسال به جمع شاگردان کالدرون بازگشت.

این بازیکن جوان اکنون توانسته نظر سرمربی تیم را جلب کند و گفته می‌شود در چند تمرین قبل مورد توجه سکاندار جدید پرسپولیس قرار گرفته است. او در ابتدای فصل در آستانه حضور در تیم نساجی قرار داشت اما در نهایت بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس با پیراهن شماره 16 در این تیم به کار خود ادامه می‌دهد و کسانی که تمرینات تیم را از نزدیک دیده‌اند، مدعی هستند در صورت تداوم این روند و پیشرفت بیشتر قادر خواهد بود به یکی از ستاره‌های پرسپولیس تبدیل شود.

گفتنی است اینکه سرمربی پرسپولیس به یک بازیکن جوان توجه ویژه ای داشته باشد یک فرصت مغتنم برای او به شمار می‌رود تا خودش را نشان دهد و بتواند در آینده ستاره پرسپولیس شود و حالا به گفته بسیاری این پسر کالدرون در آینده نه چندان دور می تواند با درخشش در میادین به محبوبیت نیز برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied