شمانیوز
شما نیوز

واکنش گریزمان به ناکامی دوبار‌ه‌اش!

آنتوان گریزمان ستاره باتجربه تیم ملی فرانسه در بازی اخیر تیم ملی کشورش مقابل آندورا برای دومین بار متوالی با پیراهن خروسها یک ضربه پنالتی را از دست داد.

واکنش گریزمان به ناکامی دوبار‌ه‌اش!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فوتبالی: مهاجم فرانسوی بارسلونا اگرچه دراین بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد، اما این ناکامی در نتیجه نهایی تیمش تاثیری نداشت و خروسها توانستند تا با نتیجه 0-3 آندورا را در مرحله مقدماتی یورو 2020 شکست دهند.

این دومین پنالتی متوالی بود که گریزمان با پیراهن تیم ملی کشورش از دست داد. بدین ترتیب گریزمان اولین بازیکن تاریخ فوتبال فرانسه لقب گرفت که دو ضربه پنالتی متوالی را در ده سال اخیر از دست داده است و این درحالی است که قبل از آن 7 پنالتی متوالی را با پیراهن خروسها تبدیل به گل کرده بود. البته خود گریزمان و دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه اهمیت چندانی به این ناکامی نمی دهند.

گریزمان در گفتگو با تی.اف.1 با اشاره به ضربه پنالتی ای که در بازی با آندورا از دست داد به خبرنگاران گفت:« ما شش امتیاز کسب کرده ایم و این مهمترین نکته است. ما این فرصت را داشتیم که مقابل هوادارانمان بازی کنیم و از کسانی که به ورزشگاه آمده بودند تشکر می کنیم. الان هنوز هم باید کار کنیم. دومین پنالتی متوالی ای که خراب کردم؟ من و اولیویه ژیرو پنالتی های تیم را بین خودمان تقسیم می کنیم و او به من گفت که من این پنالتی را بزنم. پنالتی بعدی تیم مال ژیرو خواهد بود.»

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه هم در صحبتهایش در پایان بازی اعلام کرد که دراین رابطه با گریزمان گفتگو خواهد کرد و گفت:« هرزمان که بحث پنالتی های مهمی مطرح بوده، گریزمان هرگز پنالتی خراب نکرده؛ او هرگز لغزش نداشته. من با او صحبت خواهم کرد ولی می دانم که اگر پنالتی دیگری برای تیم اعلام شود، همیشه می توانم روی او حساب باز کنم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied