شمانیوز
شما نیوز

سرمربی اینترمیلان: برای هر بازی می‌جنگیم

مربی اینترمیلان پس از پیروزی مقابل اودینزه در دیدار هفته سوم سری آ اظهار داشت: سطح لیگ ایتالیا بالا رفته و هر بازی برای ما یک جنگ است.

سرمربی اینترمیلان: برای هر بازی می‌جنگیم

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس، شب گذشته در دیدار هفته سوم سری آ ایتالیا، اینترمیلان موفق شد با تک گل استفان سنسی مقابل اودینزه به برتری رسد. 

آنتونیو کونته پس از این دیدار گفت: ما باید در هر بازی، برای هر نتیجه و در هر شرایطی بجنگیم. من به بازیکنانم توضیح دادم که این دیدار بسیار سخت است و این 3 امتیاز چقدر برای ما ارزش دارد.ما لایق این امتیاز بودیم ولی باید بگویم که اودینزه تا انتهای بازی واقعا خوب کار کرد. 

24216_879

 

وی ادامه داد: ما باید تمام کنندگی بهتری داشته باشیم.من چیزهای احمقانه در روزنامه ها زیاد خواندم ولی مطمئنم که چیزی به قطع برای ما نیست. هر بازی یک جنگ برای ماست و سطح سری آ یقینا افزایش یافته است. 

مربی اینتر گفت: به بازیکنانم گفته بودم که اودینزه در دفاع عالی است و بسیار خوب ضد حمله می زند. ما از عقب بازی را آغاز می کردیم و اودینزه برای ما بسیار مشکل ایجاد کرد و این تیم برای حریفان نیز سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

وی در خصوص سانچس و گودین نیزگفت: گودین به ما تجربه و ثبات را می بخشد و در کنار دی فری استحکام بیشتری به دفاع ما می دهد. الکسیس نیز بسیار خاص بازی می کند و ما به حرکاتش در بازی نیازمندیم.من بازیکنان زیاد خوبی دارم و می توانم هر موقع لازم از آنها استفاده کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied