شمانیوز
شما نیوز

کالدرون: همه بازی‌های پرسپولیس حکم فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط لیگ برتر به گونه‌ای است که هر بازی حکم یک دیدار فینال را دارد.

کالدرون: همه بازی‌های پرسپولیس حکم فینال را دارد

به گزارش شمانیوز به نقل از مهر، گابریل کالدرون در نشسست خبری قبل از بازی فردا دوشنبه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی با حضور در جمع خبرنگاران در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: در هفته اول گفتم هر بازی حکم یک فینال دارد و باید بازی ها را ببریم. با باخت مقابل تراکتور مسئولیت مان در بازی با نفت آبادان بیشتر شده است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از کیفیت و سبک بازی مان در دو هفته اول راضی نبودم و من انتظار دارم بهتر از اینها بازی کنیم. تیم نیاز به زمان دارد. برای بازی فردا باید ببریم و فوتبالی که من دوست دارم را ارائه کنیم.

وی در خصوص محرومیت علیرضا بیرانوند و واکنش او که گفته می خواهد از فوتبال ایران برود تصریح کرد: همیشه به کمیته انضباطی احترام می گذارم. برای این تصمیم هم بیشتر احترام می گذاشتم.

636987270004827084_md

 

کالدرون تاکید کرد: او یک بازیکن بین المللی در فوتبال ایران است. من به عنوان یک خارجی انتظار دارم حمایت بیشتری از او در جامعه فوتبالی شود. چون باعث افتخار فوتبال است. در مورد حکم انضباطی اش باز هم می گویم احترام می گذارم چون تصمیم مناسبی بود.

وی یادآور شد: ویدئویی که تراکتوری ها ارسال کردند چه مفهومی دارد. آنها می خواستند او را به خاطر رفتار غیر ورزشی محکوم کنند و این اتفاق افتاد. پس من با حرکت تراکتوری ها که می خواستند او را محروم کنند باید موافق باشم.

کالدرون درباره رفتار هواداران تراکتور تاکید کرد: آنها سمت ما بطری آب و سنگ پرتاب کردند. وقتی می خواستیم گرم کنیم ناسزا گفتند. نارنجک پرتاب کردند که خطرناک بود. آنها اگر توقع احترام دارند باید خودشان این شرایط جوانمردانه را ایجاد کنند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: با رایِ کمیته انضباطی خیلی موافق تر از قبل هستم چون با سنگ هایی که پرتاب کردند ممکن بود بازیکن مصدوم شود و با نارنجک ها خطرساز شوند. من به تصمیم کمیته انضباطی احترام می گذارم فقط امیدوارم تراکتور رفتارش را در این باره درست کند. تراکتور رفتار حرفه ای ورزشی نشان نداد و با اهداف بدی که داشتند می خواستند به دوازه بان و تیم ما صدمه بزنند. ما عکس‌های زیادی داریم که به ما سنگ پرتاب کردند اما باختیم و حرفی هم نزدیم.

کالدرون درباره احتمال بازی دفاعی نفت آبادان تصریح کرد: آنها می توانند هر سبکی که می خواهند را بازی کنند اما این ما هستیم که باید به هر طریقی به هدفمان برسیم. تیم نیاز به زمان دارد تا به اعتماد به نفس برسد.

سرمربی پرسپولیس درباره سه بازی سخت آینده این تیم و احتمال تشویق برانکو با توجه به اخراجش از الاهلی گفت: من فقط به بازی فوتبال فردا فکر می کنم که فینال است. نمونه اتفاقی که برای برانکو افتاد در کار ما طبیعی است و برای من هم افتاده است. می خواهم تیمم فوتبال بازی کند و روشی است که باعث شده من افتخارات زیادی کسب کنم. می دانم هم وقت می خواهم و هم وقت کم دارم اما به تیمم برای موفقیت ایمان دارم.

وی درباره عدم عملکرد مناسب مهدی ترابی در پرسپولیس گفت: او در پستی بازی می کند که زمان برانکو هم در پرسپولیس بود. پشت سر مهاجمان بازی می کند. او به عنوان وینگر چپ در دو بازی اخیر بازی می کند. جایی که خودش دوست دارد. فارغ از بحث ترابی باید بگویم فعلا فوتبال خوبی را بازی نکردیم و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. مشکل در پست ترابی نیست. برای من مهم این است تیم خوب باشد.

کالدرون درباره ضعف گلزنی علیپور و احتمال حضور جونیور در ترکیب اصلی تاکید کرد: مهاجم زمانی می تواند خوب باشد که تغذیه شود. تمام تیم باید خوب باشد. فردا هم جونیور بازی می کند.

وی در واکنش به این سوال که آیا خودش هم قصد داشت ببرانوند را قبل از کمیته انضباطی جریمه کند گفت: من قبل از محرومیت بیرانوند تصمیمی برای تنبیه او نداشتم. بازیکن از تیم ملی می آید آنها ازلحاظ روحی و فیزیکی باید آنالیز شوند. من قصدی برای تنبیه او به خاطر رفتار بیرانوند در تبریز نداشتم.

کالدرون درباره شرایط ملی پوشان پرسپولیس پس از بازی ایران و هنگ کنگ گفت: به نظرم آنها خسته بودند چون از سفر طولانی برگشته بودند. به من گفتند آنها اضافه بار داشتند و باید پروازشان را عوض می کردند. برای همین دیرتر بازگشتند. من نمی گویم تیم ملی از هواپیمای خصوصی استفاده کند اما پروازی را در نظر بگیرند که آنها خیلی زود برگردند.

کالدرون در پایان خواستارصحبت درباره برنامه لیگ برتر شد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که باشگاه ها دارند فدراسیون باید زمان بازی ها را مد نطر داشته باشد که اگر بازی در روز تعطیل انجام شود تماشاچیان بیشتری به استادیوم می آیند و این راهی برای درآمدزایی باشگاههاست. درخواست من از فدراسیون این است که بازی ها را به خوبی برنامه ریزی کند. بازی تیم های بزرگ باید آخر هفته باشد نه اینکه دوشنبه بازی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied