شمانیوز
شما نیوز

خلیلی: در تبریز به خانواده بازیکنان پرسپولیس توهین شد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم اگر خوش‌شانس بود، الان ۹ امتیازی بود.

خلیلی: در تبریز به خانواده بازیکنان پرسپولیس توهین شد

به گزارش شمانیوز به نقل از ایسنا، محسن خلیلی با اشاره به درگذشت یک کودک در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به خاطر درگذشت این کودک، همه تیم پرسپولیس متاثر هستند. ما درگذشت این کودک را به خانواده صفی‌یاری تسلیت می‌گوییم و امیدواریم مسوولان تمهیداتی بیندیشند که دیگر شاهد اتفاقات این‌چنینی در ورزشگاه‌ها نباشیم.

او درباره شرایط پرسپولیس در سه هفته اخیر هم گفت: در سه هفته گذشته، ۶ امتیاز به دست آوردیم اما اگر کمی خوش شانس بودیم الان ۹ امتیازی بودیم . با این حال فکر می‌کنم شروع خوبی داشته‌ایم. وضعیت تیم هم روز به روز بهتر و ارتباط بازیکنان با کادر فنی نزدیکتر می‌شود.

AndroidOnlineNewsImage-9-2

 

خلیلی ادامه داد: ما برای تمرینات تیم طوری برنامه‌ریزی کردیم که به صورت متناوب در ورزشگاه شهید کاظمی و زمین چمن پژوهشگاه تمرین کنیم تا کیفیت زمین ورزشگاه شهید کاظمی حفظ شود و بتوانیم در فصل زمستان بدون مشکل از آن استفاده کنیم.

او به اظهارات کالدرون که درباره باشگاه تراکتور صحبت‌ کرده بود، اشاره کرد و گفت: ما یک خانواده هستیم و هر جایی که احساس کنیم حقی از این خانواده ضایع شده، از حق خانواده دفاع می‌کنیم. کالدرون هم از حقایق صحبت کرد چون در تبریز به خانواده بازیکنان توهین شد و شروع کننده حواشی آن‌ها بودند. امیدوارم در آینده شرایط به گونه‌ای باشد که شاهد این توهین‌ها در ورزشگاه‌ها نباشیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسولیس در پایان گفت: از هواداران پرسولیس تشکر می‌کنم که طی هفته‌های اخیر با حضور در ورزشگاه‌ها از ما حمایت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied