شمانیوز
شما نیوز

ساعت بازی والیبال ایران و هند | چهارشنبه 27 شهریور

تیم‌های ملی والیبال ایران و هند امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

ساعت بازی والیبال ایران و هند | چهارشنبه 27 شهریور

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، تیم ملی والیبال کشورمان در دومین و آخرین دیدار خود در دور دوم رقابت‌های قهرمانی والیبال آسیا که به میزبانی تهران در حال برگزاری است به مصاف تیم ملی هند می‌رود. شاگردان کولاکوویچ که روز گذشته با چین بازی کرده بودند در صورت پیروزی در این دیدار به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا می‌کنند.

 

 

سرو قامتان کشورمان تا بدین جای کار نمایش خوبی داشتند. آن‌ها نخستین بازی خود را در مرحله اول گروهی با پیروزی برابر سریلانکا آغاز کردند و در دومین دیدار  با قطر بازی کردند، عنابی پوشان (لقب تیم ملی قطر) نتوانستند خطری برای تیم کشورمان داشته باشند و این شاگردان کولاکوویچ بودند که به پیروزی ۳ بر صفر دست یافتند.

بازی سوم، اما برای ملی پوشان ایرانی خیلی خوب نبود و با شکست برابر استرالیا دنبال شد. در این بازی کولاکوویچ با این که از بازیکنان اصلی بهره گرفت، اما نتوانست از سد این حریف اقیانوسیه‌ای بگذرد. بلند قامتان، اما در بازی سومشان بهتر شدند و توانستند در یک بازی مهم و از سد شاگردان لوزانو در تیم ملی چین بگذرند.

 

ایران با این نتیجه تنها به پیروزی برابر هند نیاز دارد تا به مرحله نیمه نهایی برسد و در کسب عنوان قهرمانی هت تریک کند. این چهارمین مرتبه‌ای است که تیم ملی کشورمان میزبانی مسابقات را بر عهده دارد و انتظار می‌رود که تیم ملی از این فرصت برای کسب عنوان قهرمانی بهره ببرد. ملی پوشان بلافاصله باید پس از این بازی‌ها به ژاپن بروند تا در رقابت‌های جام جهانی حاضر شوند. آن‌ها همچنین در دی ماه نیز باید برای انجام بازی هایشان در رقابت‌های انتخابی المپیک به چین سفر کنند.

خوشبختانه برای این بازی ملی پوشی مصدوم نیست و امید است بازیکنان کار آسانی برابر هند داشته باشند. هندی‌ها هیچ گاه در والیبال آسیا تیم قدری نبودند و نتوانستند عنوان‌هایی هم کسب کنند با این حال آن‌ها هم در حال حاضر به دنبال آن هستند تا شرایط والیبالشان را بهبود ببخشند و پیشرفت کنند.

تیم ملی هند در دور مقدماتی این رقابت‌ها از سد عمان و قزاقستان گذشته بود و در وضعیتی مشابه مانند ایران تنها یک شکست داشت که آن هم برابر تیم ملی والیبال چین رقم خورد.

هندی‌ها که تنها یک سابقه حضور در المپیک را دارند تا به اینجای کار هم نتیجه خوبی گرفته اند، البته به هر صورت شاگردان کولاکوویچ نباید حریفشان را دست کم بگیرند و باید با تمام توان به مصاف حریف بروند و صعودشان به دور بعد را قطعی کنند.

این بازی امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه درتالار آزادی پیگیری می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied