شمانیوز
شما نیوز

ماجرای برق گرفتنی پسر بچه در ورزشگاه ازادی چه بود ؟

پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، یک پسر بچه دچار برق گرفتگی شد و فوت کرد.

ماجرای برق گرفتنی پسر بچه در ورزشگاه ازادی چه بود ؟

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران : پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، یک پسر بچه  دچار برق گرفتگی شد و فوت کرد.

 

ابتدا اعلام شده بود این پسر ۸ ساله بوده است، اما پدر این کودک در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی بیان کرد: پسر من ۶ ساله بود، اما برخلاف واقعیت گفته شده که ۸ سال دارد. امسال اولین سال تحصیلی عماد بود و قرار بود از دوشنبه به مدرسه برود.

 

او افزود: وی درادامه گفت: از انصاری فرد تشکر می‌کنم که در مراسم پسرم شرکت کرد. دوشنبه برای تماشای بازی به همراه پسرم به ورزشگاه رفتم. برای حفظ نظم میان تماشاگران داربست‌هایی به تیر برق متصل کرده بودند که فرزنده ۶ ساله من آن را لمس کرد و جلوی چشمانم پرپر شد. آن شب تا ۲:۳۰ بامداد در ورزشگاه ماندیم و مامورانی که از اداره برق آمدند تایید کردند که این داربست‌ها برق داشته است. حتی مسئولان ورزشگاه هم پس از بررسی‌هایی که انجام دادند، این موضوع را تایید کردند. سوال من این است که یک بچه ۶ ساله از کجا باید بداند که آن داربست برق دارد و به آن دست نزند.

 

در پایان لازم به ذکر است، پس از فوت شدن این کودک، مراجع قضایی به شدت پیگیر هستند تا مقصران این اتفاق را شناسایی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied