شمانیوز
شما نیوز

تصمیم عجیب فرهاد مجیدی در تیم ملی امید

اگر چه تیم امید در دو بازی دوستانه در برابر ازبکستان نا امید کننده ظاهر شد اما فرهاد مجیدی سرمربی این تیم برنامه ای برای جدایی از جمع امیدها ندارد و می خواهد مصمم به کار خود ادامه دهد.

تصمیم عجیب فرهاد مجیدی در تیم ملی امید

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در هفته ای که گذشت دو بازی لیگ برتر را از نزدیک دید. بازی فولاد در برابر سپاهان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و بازی سایپا در برابرنساجی که 7 گل به دنبال داشت. سرمربی تیم امید امروز برای حضور در ساختمان پک و تماشای چندین فیلم بازی های هفته اخیر لیگ برتر و هم چنین دیدار با ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا را برنامه ریزی کرده است و در هفته های آتی  هم این برنامه را تکرار خواهد کرد.

 

فرهاد مجیدی بر این عقیده است برخی از بازیکنانی که پیش از حضور وی در راس کادر فنی تیم امید در اردوی این تیم حاضر می شدند و وی هم بعد از شروع کار مجبور شد آنها را دعوت کند کارایی لازم را برای تیم امید ندارند و می بایست دست به دعوت از بازیکنان جدید بزند و به همین بهانه به تماشای بازی های لیگ برتر نشسته است  و می خواهد چند جلسه با مربیان تیم های لیگ برتری برگزار کند. این در حالی است که برخی از اعضای کمیته فنی شاید راضی به ادامه حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی تیم امید نباشند، اما مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال تغییر در کادر فنی تیم امید در این برهه از زمان را به صلاح تیم امید نمی بیند و از حمید استیلی خواسته دست در دست فرهاد مجیدی حاشیه های تیم امید را کم کنند.

 

سرمربی تیم امید خرسند از تماشای بازی های لیگ برتر اینبار می خواهد دست به دعوت از بازیکنان جدید بزند و لیست جدید تیم امید حتما با سورپرایزهای ویژه ای همراه خواهد بود. به طور مثال در بازی سایپا – نساجی رحمان جعفری مهاجم تیم میهمان در ترکیب نساجی خوش درخشید و زننده دو گل از سه گل بود. هم چنین محمد شریفی که پیش از این برای تیم ملی نوجوانان در جام جهانی بازی کرد در ترکیب سایپا بازی بدون نقصی ارایه داد و علی شجاعی هم زننده یکی از گل های نساجی بود. فرهاد این مسیر را در هفته های آتی ادامه می دهد و جالب اینکه با وجود دو شکست در برابر ازبک به هدایت تیم امید به المپیک امیدوار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied