شمانیوز
شما نیوز

آسان خدمت سریع ترین روش استعلام کارت هوشمند برای رانندگان

اگر پیش‌تر با خدمات و سبک کار اپلیکیشن و پلتفرم آسان بار آشنایی داشته باشید، حتماً می‌دانید که به عنوان یک حلقه واسط بین خدمات رانندگان و تقاضای مشتریان حمل و ارسال بار قرار گرفته است. این بدان معنی است که پلتفرم مذکور، بدون نامتوازن ساختن ترازوی اعتدال بین مشتریان و رانندگان، در تلاش است تا هر دو سوی این موازنه و معادله، از خدمات و تسهیلات این بستر بهره‌مند شوند.

این موضوع نه‌تنها به معنی ادا کردن همزمان حق متقاضیان و رانندگان است، بلکه به‌نوعی بهبود خدمات را در پی دارد. زیرا یک رابطه مستقیم و معنادار بین رضایت طرفین این موازنه وجود دارد؛ رانندگان خشنود، راضی و سریع، رضایت و سهولت را برای کاربران و متقاضیان ارسال بار به ارمغان می‌آورند. پیش‌تر اما به تفصیل مکانیسم‌ها و فرآیندهایی را که در خدمت جلب رضایت مشتریان، متقاضیان و شرکت‌های حمل‌ونقل هستند بررسی کرده‌ایم. این بار نوبت به بررسی خدمات آسان بار در قبال رانندگان رسیده است.

استعلام کارت هوشمند راننده

راننده یک قهرمان است؛ آسان بار در عبور از موانع کنار اوست

پلتفرم آسان بار، هم در طرح‌ها، ایده‌ها و سخنان خود حامی راننده بوده و هم در عمل با تدوین مکانیسم‌های هوشمند، برخط و کاربری برای این قشر زحمتکش، این موضوع را نشان داده است. واقعیت این است که در وضع فعلی سیستم حمل‌ونقل کشور، با وجود این حجم از موانع و چالش‌ها، راننده یک قهرمان است و گاهاً بار بسیاری از کاستی‌ها را به دوش می‌کشد. به همین خاطر آسان بار در تلاش است تا با ترمیم برخی از فرآیندهای روتین مانند صدور بارنامه ، استعلام کارت هوشمند رانندگان یا سایر عملکردهایی این چنینی، نسبت به این زحمات و تلاش‌های رانندگان ادای دین کند.

این ادای دین نه‌ تنها بخاطر احترام به حقوق رانندگان و در نظر گرفتن تلاش‌های بی‌وقفه آن‌هاست، بلکه افزایش رضایت تمام کارکنان را به همراه دارد. حال اما این پرسش ایجاد می‌شود که آسان بار چگونه و با چه مکانیسم‌هایی آماده همراهی و همنوایی با رانندگان گرامی است. پاسخ به این پرسش شاید به طور کامل در حجم اندک این یادداشت نگنجد اما اجازه دهید تنها به تعداد معدودی از این مکانیسم‌ها و فرآیند‌های بپردازیم. آسان بار با چه مکانیسم‌ها و عملکردهایی همراهی خود را به رانندگان نشان می‌دهد؟

استعلام کارت هوشمند رانندگان به صورت سریع، آنلاین و بدون وقفه

رانندگان فعال در بستر آسان بار، نباید وقت و انرژی خود را برای برخی از فرآیندهای جانبی و متفرقه هدر دهند؛ هر قدر راننده در فرآیندهای جانبی مانند استعلام کارت هوشمند، از وقت خود صرفه‌جویی کند، فرصت بیشتری برای رانندگی مطمئن و بهبود خدمات دارد. از این رو یکی از مکانیسم‌هایی که این مجموعه بر آن تمرکز دارند، تسهیل پروسه استعلام کارت هوشمند رانندگان است. به نحوی که رانندگان می‌توانند بدون کمترین معطلی و یا درگیر شدن با برخی موانع در این مسیر، به صورت آنی و سریع استعلام مدنظر خود را دریافت کنند. این در حالی است که روند به اشتراک‌گذاری و نمایش آن نزد متقاضیان ارسال بار و حمل آن نیز، بلادرنگ و به صورت آنی قابل انجام است.

استعلام کارت هوشمند به صورت سریع

در مجموع می‌توان گفت رانندگان فعال در آسان بار هیچ زمان و انرژی را برای استعلام کارت هوشمند رانندگان از دست نخواهند داد. در نقطه مقابل مشتریان و متقاضیان حمل بار، بدون کمترین وقفه رانندگان دارای این اعتبار را می‌توانند شناسایی کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. وقفه، معطلی و حتی هدررفت انرژی، در بستر آسان بار معنایی ندارد.

استعلام کارت سلامت رانندگان نیز با آسان بار ممکن شده است

آسان بار در حال حاضر افتخار همکاری با بیش از 112 هزار راننده را دارد؛ این بدان معناست که در این بستر روزانه هزاران درخواست استعلام و بررسی ثبت خواهد شد. با این حال اما پلتفرم توانسته با به کار بستن مکانیسم‌های هوشمند، سریع و با ظرفیت بالا، بدون کمترین تأخیر به درخواست‌هایی مانند استعلام کارت سلامت رانندگان پاسخ دهد. این سرعت بالا همان چیزی است که ما معتقدیم رانندگان به عنوان حق مسلم خود باید از آن بهره‌مند شوند. درست مانند استعلام کارت هوشمند، کاربران می‌توانند از آسان بار برای استعلام کارت سلامت رانندگان نیز استفاده کنند. در این مورد نیز علاوه بر راحتی و رفاه بیشتر رانندگان، خیال مشتریان و متقاضیان حمل بار راحت خواهد شد.

استعلام کارت سلامت رانندگان با آسان بار

بدون نیاز به معطلی، سوابق رانندگان به طور روشنی به نمایش درآمده و وضعیت آن‌ها از حیث استعلام کارت سلامت رانندگان بررسی خواهد شد. با این وجود هم حق رانندگان در نمایش دادن قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی که دارند حفظ می‌شود و هم مشتریان و متقاضیان ارسال بار با خیال راحت‌تری می‌توانند تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند.

اعلام بار لحظه‌ای؛ یک مکانیسم دیگر در خدمات کاربران

اعلام بار لحظه‌ ای یکی از آن دسته مکانیسم‌هایی است که شاید عامه مردم در نگاه اول، اهمیت آن را متوجه نشده یا تصور کنند اجرا و پیاده‌سازی آن ساده است. این کار برای آسان بار با اتکای به برترین رانندگان کشور و کمک گرفتن از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های تحقیق و توسعه در حوزه نرم‌افزار و وب، کار آسانی بوده است. اما این بدان معنی نیست که برای هر کسی آسان خواهد بود. برای درک بهتر سختی‌ها و چالش‌های مکانیسم اعلام بار لحظه‌ای باید بدانید علاوه بر بیش از 112 هزار راننده فعال، گاهاً تعداد سفارش‌ها و بارهای فعال در این بستر به بیش از 14 هزار مورد می‌رسد! مدیریت این حجم از عرضه و تقاضا، بدون تردید کار آسانی نیست مگر اینکه زیرساخت‌های هوشمند و قدرتمندی فراهم شوند. این دقیقاً همان کاری است که آسان بار در سیستم حمل‌ونقل خود انجام داده است.

درست مانند تاکسی‌های اینترنتی، در آسان بار نیز هر تقاضا و سفارش ثبت شده طی فرآیند اعلام بار سراسری، به تمام رانندگان فاقد مأموریت و آزاد اعلام خواهد شد. پس از این است که رانندگان بسته به مقتضیات همکاری اقدام به پذیرش بار کرده و از طریق آسان بار به شخص متقاضی ارسال بار متصل خواهند شد. این آغاز مسیری است که انتهای آن چیزی جز رضایت راننده و متقاضی نخواهد بود. با وجود چنین مکانیسمی هم رانندگان به صورت برخط امکان بررسی فرصت‌های همکاری را دارند و هم متقاضیان با سرعت بیشتری راننده مناسب خود را خواهند یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied