شمانیوز
شما نیوز

تبلیغات واتساپ , تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام و ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست یا لیست سیاه مخابرات

تبلیغات امروز یکی از واجبات محسوب می شود. در گذشته به شدت امروز تبلیغات مهم نبود. زیرا معمولا رقابت بسیار کم بود، لازم بود شما یک کسب و کار راه می انداختید، کارتان می گرفت و احتمالا پول پارو می کردید. اما امروز داستان فرق می کند. رقابت به شدت زیاد است، دست فراوان است. قبلا وارد یک مغازه می شدید یک مدل پفک، یک مدل بستنی، یک مدل شوینده پیدا می کردید. اما اینک داخل فروشگاه ها که میشوید غرق در انواع برندها می شوید. دوام آوردن و پیروزی در شرایطی که رقابت زیادی وجود دارد واقعا سخت است. ما تنها با تبلیغات مستمر می توانیم از یاد و خاطره مشتریان مان محو نشویم. از میان انواع تبلیغات، تبلیغات مجازی می تواند موثرترین و بصرفه ترین روش محسوب شود.

یکی از روش های تبلیغاتی مجازی که بسیار هم موثر است روش تبلیغات در واتساپ است.

تبلیغات در واتساپ چگونه است؟

واتساپ یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا محسوب می شود. واتساپ بیش از پنجاه میلیون کاربر فعال در کشورمان ایران دارد. روز به روز به تعداد کاربران واتساپ اضافه می شود. با این تفاسیر تبلیغات در واتساپ می تواند یکی از بهترین روش های تبلیغات مجازی محسوب شود. زیرا همه واتساپ دارند و حضورشان فعال است.  در روش تبلیغات واتساپ شما می توانید هر محتوایی را اعم از فیلم و تیزر و عکس و فایل، به هر جامعه هدفی ارسال کنید. ممکن است شما بانک اطلاعاتی شماره موبایل ها را داشته باشید. براحتی می توانید محتوای تان را برای کلیه بانک اطلاعات تان ارسال نمایید.

روش تبلیغات در واتساپ یکی از بهترین روش های تبلیغاتی محسوب می گردد. چرا که جزء تبلیغات مستقیم محسوب می شود. یعنی محتوای شم مستقیما روی پی وی ایشان قرار می گیرد. نه به مدت 24 ساعت، بلکه برای همیشه. در نتیجه ممکن است کاربرن واتساپی پس از مدتها تبلیغات شما را ببینند. و امکان ندارد قبل از مطالعه محتوا کسی آن را پاک کند. پس بدون شک تبلیغات واتساپ شما توسط تمام گیرندگان پیام دیده خواهد شد.

تبلیغات

تبلیغات در واتساپ توسط چه خطوطی ارسال می شود؟

قطعا توسط خط خودتان تبلیغات در واتساپ ارسال نمی شود. زیرا احتمال سوخته شدن خط شما یا دیلیت اکانت شدن حساب واتساپ شما وجود خواهد داشت. پس ما این ریسک را به جان می خریم و خودمان با خطوط مخصوص این موضوع برای تان تبلیغ می زنیم. تا ریسک از دست رفتن اکانت واتساپ تان صفر شود. سعی کنید محتوای تبلیغاتی شما در واتساپ کاربران را هدایت کند به سمت اینکه اگر خواستند سوالی چیزی بپرسند حتما با شماره موجود در آگهی در تماس باشند، و به خط ارسال کننده پیام، جواب ندهند. زیرا در این صورت کسی نیست که پاسخ آنها را بدهد.

خب برویم سراغ معرفی سایر روش های تبلیغاتی. یکی از روش های تبلیغاتی موثر، تبلیغات گسترده در اینستاگرام می باشد. در این روش ما می توانیم پیج شما را در معرض دید میلیون ها ایرانی در بیاوریم. یکی از روش های تبلیغاتی عالی در اینستاگرام، روش پاپ آپ اینستاگرام می باشد.

 

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام دقیقا چیست؟

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام روشی ست جدید که در آن پیج شما یهویی و بدون اختیار و اراده مخاطبین روش گوشی موبایل کسانی که اینستاگرام دارند ظاهر می شود. در این روش عالی پیج شما را صدها هزار نفر خواهند دید. پست های اخیر شما دیده می شود، بازدید فیلم های شما افزاش خواهد یافت. کلی هم افزایش فالوور واقعی نصیب تان خواهد شد. چی از این بهتر؟

بهتر است خیلی از روش پاپ آپ اینستاگرام استفاده نکنید. حتما فاصله زمانی را در نظر بگیرید. روش تبلیغات پاپ آپ برای پیج های نوپا اصلا و ابدا توصیه نمی شود. چون احتمال از بین رفتن پیج و دیسیبل شدن پیج بسیار بالاست. بهتر است حداقل یک ماه از زمان راه اندازی پیج شما گذشته باشد.

برای اینکه از روش تبلیغاتی پاپ آپ اینستاگرام نتیجه بگیرید می بایستی چند موضوع بسیار مهم را در نظر داشته باشید، تصویر پروفایل پیج اینستاگرام شما بسیار مهم است، و تاثیر فراوانی روی تعداد جذب فالوور شما می گذارد. محتوای شما نیز بسیار مهم است. این محتواست که می تواند تاثیرگذاری تبلیغات شما را از طریق پاپ آپ اینستاگرام بیشتر کند. بنابراین صرفا تبلیغات به تنهایی نمی تواند موثر باشد، محتوای شما نیز باید عالی، مناسب و تاثیرگذار باشد.

تبلیغات

ما هم می توانیم روی پیج شما پاپاپ بزنیم، هم اینکه می توانیم روی پست های شما پاپ آپ اینستاگرام را انجام دهیم. هر دو روش موثر است و منجر به بازدید هر چه بیشتر پیج شما خواهد شد. فقط در نظر داشته باشید در روش پاپاپ پیج، کل پیج و محتوای شما دیده می شد، اما در روش پاپاپ پست، فقط پست شما بازدید می گیرد.

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است. که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های مسدود و لیست سیاه یا بلک لیست مخابرات

یکی دیگر از روش های مرسوم تبلیغاتی، ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه است. این روش، سریع ترین روش تبلیغاتی محسوب می گردد. زیرا شما می توانید از طریق این روش تبلیغات منطقه ای هدفمند انجام دهید. پیامک شما می تواند به جامعه هدف مدنظرتان برسد. و این بسیار عالی است. اما یک مشکل وجود دارد. بسیاری از مردم، امکان دریافت پیامکهای تبلیغاتی سیم کارت و گوشی خود را بسته اند. در نتیجه هر چقدر به آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، آنها پیامک شما را دریافت نمی کنند. چاره چیست؟ ما (شرکت تبلیغاتی آسایش) می توانیم امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی حتی به شماره های بلک لیست را برای تان فراهم کنیم. قابلیت ارسال پیامک  تبلیغاتی به شماره های بلک لیست امکانی ست که هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. ضمنا اکثر افراد ناخواسته و سهوا دریافت پیامک تبلیغاتی گوشی شان را بسته اند. ما این امکان را از طریق خطوط خدماتی برای تان فراهم می کنیم. خطوط خدماتی قابلیت ارسال برای شماره های بلک لیست را نیز برای تان فراهم می کنند. جهت دریافت اطلاعات کامل تر نام ما را (شرکت تبلیغاتی آسایش) گوگل کنید.

تبلیغات

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied