شمانیوز
شما نیوز

بسته بندی سفارشی با تکنولوژی چاپ دیجیتال به چه معناست؟

آیا می دانید چگونه بسته بندی خود را جذاب تر کنید؟ سفارشی سازی پاسخ است. درک نحوه سفارشی کردن بسته بندی ضروری است.

بسته بندی محصول بخش مهمی از برندسازی برای هر کسب و کاری با چاپ دیجیتال است. این می تواند محصول شما را برای مشتریان شما خاص و منحصر به فرد جلوه دهد و برای محافظت و نگهداری محصول شما مهم است. زمانی که بسته بندی شما شبیه بسته بندی دیگران است، توجه به آن سخت است. اگرچه بسته بندی استاندارد ممکن است گزینه آسان تری به نظر برسد، داشتن بسته بندی متناسب با نیازهای شما همیشه ایده خوبی است. شما فقط یک بار فرصت دارید که اولین تاثیر را داشته باشید و بسته بندی و چاپ کاتالوگ اولین چیزی است که یک مشتری بالقوه خواهد دید.

چاپ دیجیتال

بسته بندی سفارشی چیست؟

بسته بندی سفارشی به این معنی است که بسته بندی در اطراف محصول شما طراحی شده است تا به جای انتخاب بسته بندی آماده ای که ممکن است محصول در آن قرار بگیرد، کاملاً مناسب باشد.افزودن عناصری مانند لوگوی شرکت، رنگ‌ها و شعار، محصول شما را در قفسه‌ها متمایز می‌کند و مورد توجه قرار می‌گیرد. این باعث می‌شود بسته‌بندی سفارشی‌شده شما از نظر بصری نمایش جذابی از برند شما برای مشتریان شما باشد. قابل تشخیص بودن باعث فروش بیشتر و وفاداری بیشتر برای برندو در تهایت سئو سایت شما می شود.

چه چیزی را می توانید در بسته بندی خود سفارشی کنید؟

به طور خلاصه، می‌توانید بسته‌بندی را با متناسب کردن هر عنصری که محصول شما به بهترین شکل ممکن باشد، سفارشی کنید.شما می توانید اندازه و ابعاد را طوری انتخاب کنید که بسته بندی به بهترین وجه متناسب با محصول شما باشد. این یک تجربه خوشایند جعبه گشایی ایجاد می کند. حرکت کم یا عدم حرکت محصول در داخل بسته بندی به معنای بهترین محافظت ممکن است. اگر بسته بندی را به گونه ای سفارشی کنید که کاملا مناسب باشد، ذخیره سازی محصول را آسان تر و کارآمدتر می کند. یک اندازه برای همه مناسب نیست.

داشتن یک طراحی سفارشی برای بسته بندی خود تأثیر مثبت و ماندگاری بر مشتریان شما خواهد گذاشت. اگر بسته بندی محصول خود را شخصی سازی کنید، آگاهی از برند را افزایش می دهد. لوگو و رنگ های شرکت شما باعث می شود محصول شما قابل تشخیص باشد. حتی اگر یک محصول جدید باشد، زمانی که برندینگ بسته بندی به درستی انجام شود، مورد توجه مشتریان وفادار قرار می گیرد زیرا آنها می دانند که این محصول از جانب شما آمده است. داشتن یک محصول عالی مهم است، اما اگر بسته بندی را سفارشی کنید، می تواند ارزش درک شده را افزایش دهد. خواندن نکات بسته بندی سفارشی ما ممکن است به شما در انجام این کار کمک کند. داشتن بسته بندی عمومی و خسته کننده هیچ کس را جذب نمی کند.

انتخاب سبک بسته بندی مناسب نقش مهمی در نحوه درک آن دارد. برای درک بهتر گزینه های احتمالی، درباره انتخاب بسته بندی سفارشی بیشتر بخوانید . ممکن است محصول شما شکل غیرعادی داشته باشد و در جعبه های عمومی قرار نگیرد. یا اینکه محصول باید در داخل بسته بندی بسته قابل مشاهده باشد. اینها سوالاتی هستند که وقتی تصمیم می گیرید بسته بندی را سفارشی کنید تا بهترین راه حل بسته بندی ممکن را متناسب با نیازهای خاص خود ایجاد کنید، باید با چاپ آرمانی |  در میان بگذارید.

چاپ دیجیتال

انتخاب مواد مناسب برای بسته بندی نیز موضوعی است که باید با چاپگر در میان گذاشته شود. مشخصات محصول شما به شدت بر انتخاب تاثیر می گذارد. آیا محصول سبک است یا سنگین؟ آیا نیاز خاصی در مورد ذخیره سازی و حمل و نقل وجود دارد؟ یا شاید شما یک شرکت آگاه به محیط زیست هستید که به مواد بازیافتی در بسته بندی خود نیاز دارید. شرکت چاپ دارای تیمی مجرب از کارشناسان خواهد بود تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنند تا بسته بندی را به بهترین شکل متناسب با محصول خود سفارشی کنید.

نکته اضافی: اگر داشتن یک بسته بندی کاملا سفارشی تصمیمی است که هنوز آماده انجام آن نیستید، بسته بندی شما می تواند با افزودن برچسب های سفارشی ( برش به اندازه تمام شده یا برچسب های رول ) و آویزان کردن برچسب ها منحصر به فردتر باشد تا از مشتریان خود قدردانی کنید. و آگاهی از برند را افزایش دهید.

امیدواریم این پست وبلاگ به شما کمک کرده باشد که بفهمید چگونه بسته بندی خود را با سفارشی سازی جذاب تر کنید. می توانید گزینه های موجود برای بسته بندی سفارشی را در صفحه بسته بندی محصول ما مشاهده کنید . یا می توانید برای بحث در مورد پروژه خود با ما تماس بگیرید.

چاپ دیجیتال و تحقیق و توسعه

ما می دانیم که دستیابی به کیفیت چاپ بهینه و حداقل زمان خرابی برای مشتریان ما از اهمیت کلیدی برخوردار است، به همین دلیل است که ما اکثر جوهرها و مایعات خود را در خانه توسعه و تولید می کنیم تا عملکرد با کیفیت استثنایی را با تجهیزات خود تضمین کنیم.ما همچنین به این واقعیت پی می‌بریم که دنیا در حال تغییر است – و امروزه مردم انتظار دارند که کسب‌وکارها با کمترین هزینه کارهای بیشتری انجام دهند و بتوانند همان محصولات با کیفیت استثنایی را در کسری از زمان ایجاد کنند. بنابراین، از خود پرسیدیم: چگونه می‌توانیم توسعه جوهر داخلی خود را تسریع کنیم، در حالی که همچنان از محصولات با کیفیت و کارایی بالا که نیازهای مشتریان ما را برآورده می‌کنند، اطمینان حاصل کنیم؟

برای رفع این معما، ما سفری را به سوی دیجیتالی کردن تلاش‌های تحقیق و توسعه خود با استفاده از اتوماسیون، مدل‌سازی پیش‌بینی‌کننده و یادگیری ماشینی برای بهبود فرآیندهایمان، سرعت بخشیدن به کارهای پرزحمت و «انجام بیشتر» با کمتر آغاز کرده‌ایم.این یک چرخه مداوم است، با بهبود فرآیندهای جدید، زمان بیشتری را برای تیم های تحقیق و توسعه ایجاد می کند تا نوآوری های علمی و تولیدی را به سمت جلو هدایت کنند. ما همچنین چندین انجمن داخلی و گروه های کاری را برای تسهیل تحقیق و همکاری در سراسر جامعه تحقیق و توسعه راه اندازی کرده ایم. این گروه‌ها فضایی را برای کار بر روی مشکلات، به اشتراک گذاشتن دانش، و ایجاد ایده‌ها برای پروژه‌های آینده فراهم می‌کنند و به چرخه‌ای از بهبود مستمر کمک می‌کنند.علاوه بر این، ما به خارج از تجارت نیز نگاه می کنیم که چگونه می توانیم با دیگران در جامعه علمی گسترده تر برای تقویت نوآوری کار کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied