شمانیوز
شما نیوز

نتایج پرونده جنجالی سردار آزمون

نشریه روسی در گزارشی به تداوم بی توجهی مهاجم تیم ملی ایران به پرونده ادعای دختر روس پرداخت.

نتایج پرونده جنجالی سردار آزمون

به گزارش گل کوچیک سردار آزمون بازهم اسیر حاشیه شد. سردار آزمون این روزها با زنیت در دبی در اردوی آماده سازی نیم فصل حضور دارد. سردار آزمون پس از اخبار و حواشی بسیار زیاد پیرامون پیشنهادات یوونتوس و لیون چند باشگاه دیگر اروپایی، در زنیت بازهم ماندگار شد. از ماجرای بچه دار شدن سردار آزمون و شکایت آلیا و دادگاه هم مدتی بود خبری منتشر نمی‌شد تا اینکه امروز یک سایت روسی این پرونده را دوباره پیگیری کرد. در این خبر به طور کامل ماجرای رسوایی سردار آزمون را بررسی می‌کنیم.

نشریه «اسپورت اکسپرس» روسیه امروز بار دیگر به پرونده حاشیه ساز سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت سن پترزبورگ پرداخت و از بی توجهی مهاجم ایرانی به این موضوع خبر داد.

طبق ادعای این رسانه روسیه، سردار آزمون در سال 2018 با ادعای یک دختر در ماه می 2021 صاحب فرزندی شده است. البته این ادعای این فرد روس و موکلش است و صحبت این موضوع تنها به اظهارنظر آزمون و مراجع قانونی روسیه بستگی دارد که تاکنون هیچ موضع رسمی نداشته است.

ابعاد جدید از رسوایی سردار آزمون | آرامش سردار آزمون را به هم زدند8

وکیل دختر روس به انتقاد از بی توجهی آزمون به دادگاه رسیدگی به این پرونده پرداخت و گفت: امیدواریم آزمون همچنان طبق قرارداد فعلی اش با زنیت تا تابستان در زنیت بماند. محاکمه او هنوز ادامه دارد و اگر او زنیت را ترک کند، در این صورت قاضی برای اطلاع دادن به او در خارج از کشور مشکل خواهد داشت. این مشکل اصلی است. ممکن است وزارت دادگستری درگیر شود تا به این بازیکن اطلاع دهد، اما پس از آن شرایط به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند، زیرا اسناد باید به کشور دیگری ارسال شوند اما ما قطعاً این روند را به پایان خواهیم رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied