شمانیوز
شما نیوز

سکانس سانسور شده عباس جمشیدی فر در جوکر

عباس جمشیدی فر ستاره فصل دو جوکر شد حرکت منشوری او در برنامه سانسور شد.

سکانس سانسور شده عباس جمشیدی فر در  جوکر

عباس جمشیدی فر ستاره این فصل جوکر شد .عباس جمشیدی فر بیشتر در صدا و سیما حضور داشته است. در فیلم بچه مهندس عباس جمشیدی فر در تمامی فصل ها حضور داشته است. عباس جمشیدی فر بازیگر طنز است. عباس جمشیدی فر در جوکر درخشش ویژه ای داشت. در ادامه فیلمی از حضور عباس جمشیدی فر در جوکر که سانسور شد را ببینید

 

جوکر ساخته احسان علیخانی دو فصل موفق را پشت سرگذاشت . جوکر به کارگردانی احسان علیخانی در مدت کوتاه بسیار محبوب شد . در قسمت اول سهیل مستجابیان و هومن حاجی عبدالهی برنده شدن در جوکر فصل دوم نیز حسابی مردم خندیدند . در این فصل نیز پدیده جوکر معرفی شد و این لقب به عباس جمشیدی فر رسید . در ادامه قسمتی از قسمت چهارم جوکر که در نسخه نهایی سانسور شده بود را مشاهده می کنید . حرکت عجیب عباس جمشیدی فر شهرام قائدی را تا مرز انفجار برد .

عباس جمشیدی فر متولد 17 شهریور 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است .

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر می باشد که فعالیت خود را از کلاس تئاتر شروع کرد سپس وارد قاب تلویزیون شد و در نواختن سنتور هم دستی بر آتش دارد.

بعد از نزدیک به هفت سال کار تئاتر در سال 1386 با سریال «روزگار خوش حبیب آقا» به کارگردانی مهدی مظلومی و نویسندگی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد.ایشان سپس در نوروز 87 در مجموعه «پیامک از دیار باقی» سیروس مقدم بازی کرد.

در 15 سالگی به بازیگری علاقمند شد تا اینکه به آموزشگاه استاد سمندریان رفت و در نهایت با تئاتر در سال 1377 وقتی 17 ساله بود بصورت جدی شروع کرد.

شهرت و سینما

با سریال روزگار خوش حبیب آقا در نوروز 86 به شدت دیده شد تا اینکه با حضور در مجموعه های «باغ شیشه ای» و «سه دونگ سه دونگ» به شهرت رسید.

او تاکنون در پنج کار سینمایی هم بازی کرده که اولین آن در سال 1386 بنام فیلم «دیوار» بود که گلیشفته فراهانی هم حضور داشت.

 

گاهی اوقات خشمگین می شوم

به هر حال هرکسی یکسری نواقصاتی دارد ، منم بعضی اوقات خشمگین می شوم اما چند ساله دارم رو این قضیه کار میکنم که بیخود و بی جهت عصبانی نشوم.ولی اگر عصبانی بشم واقعا دیگه عصبانی میشم و متاسفانه دیگه از اون کنترل خودم خارج می شم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied