شمانیوز
شما نیوز

علیرضا بیرانوند نینجا شد + عکس

علیرضا بیرانوند با ظاهری جالب در تمرینات تیم خود شرکت کرد.


علیرضا بیرانوند نینجا شد + عکس

 

 

به گزارش گل کوچیک، علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی ایران است. علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 در خرم آباد و در خانواده‌ای پر جمعیت به دنیا آمد. علیرضا بیرانوند یکی از خاص ترین و با جنبه ترین ورزشکاران تاریخ ایران به شمار می‌رود. علیرضا بیرانوند از کارگری در کارواش و فست فود به بازی برای تیم ملی رسید و شماره یک ایران شد. علیرضا بیرانوند بازیکن فوتبال ایران که اکنون مرد شماره یک دروازه فوتبال تیم ملی ایران است، هیچگاه از بازگو کردن گذشته خود ابایی نداشته است. او به تازگی فیلی از زندگی خود به نام بیرو در جشنواره فیلم فجر ساخته که قرار است به نمایش درآید.

علیرضا بیرانوند با همسر و یک دختر خود حضوری موفق در عرصه فوتبال دارد و در گفت و گویی تلویزیونی به بیان خاطره های جذاب خود و کار در کارواش و توصیه دوستانش به شستن ماشین علی دایی و از صفر به صد رسیدن در عرصه فوتبال پرداخته است.

علیرضا بیرانوند در هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال هم همانند هفته های گذشته موفق به حضور در ترکیب تیم بوآویشتا نشد.

بوآویشتا در این هفته و در جدال با تیم فریرا به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت تا شمار امتیازاتش به عدد 19 برسد. یعنی یک امتیاز از هر بازی. تیم بوآویشتا با این تساوی در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند که این بازی را از روی نیمکت تماشا کرد حال مهیای سفر به تهران می شود تا در اردوی تیم ملی به دلیل بازی با عراق و امارات در روزهای 7 و 12 بهمن شرکت کند. به نظر می رسد همانند اردوهای قبلی علیرضا بیرانوند – امیر عابدزاده و پیام نیازمند سه دروازه بان تیم ملی خواهند بود. در آخرین بازی تیم ملی که در برابر سوریه برگزار شد امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی ایستاد.

علیرضا بیرانوند فصل گذشته در تیم آنتورپ بازی می کرد اما این فصل به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم بوآویشتای پرتغال شد تا شانس بیشتری برای بازی پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied