شمانیوز
شما نیوز

هدیه روز زن مهدی قایدی به همسرش

مهدی قایدی با انتشار عکسی از همسرش در اینستاگرام روز زن را تبریک گفت.

هدیه روز زن مهدی قایدی به همسرش

مهدی قایدی با دختری به اسم ستاره ازدواج کرده است.مهدی قایدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ بازیکن فوتبال اهل ایران است. همسر مهدی قایدی با انتشار عکس هایی از زندگی شخصیشان حاشیه های زیادی ایجاد کرده. مهدی قایدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.همسر مهدی قایدی با انتشار عکس و فیلم هایی از اسبش رونمایی کرد. 

​​​​​یکی از حاشیه هایی که همیشه به دنبال قایدی است اختلاف سنی خود و همسرش است که رسانه ها می گویند همسرش از او بزرگتر است. مهدی قایدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

​​​​مهدی قایدی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷، تحت مدیریت امیر حسین پیروانی دعوت شد. قایدی پس از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران مقابل کاستاریکا، اولین مسابقه خود را در برابر زامبیا به میدان رفت و در این بازی ۱۸ دقیقه بازی کرد. او همچنین برای چند دقیقه در برابر پرتغال بازی کرد؛ اما مصدوم و از مسابقه خارج شد. ‌ ‌قایدی اولین بار در زمان دراگان اسکوچیچ به تیم ملی ایران دعوت شد و در شهریور ۱۳۹۹ در دقایق پایانی بازی برابر ازبکستان به میدان آمد تا بدین ترتیب اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

 

مهدی قایدی

​​​​​او فوتبال را از سال 1387 وقتی تنها 10 سال داشت از پایه های تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر آغاز کرد تا این سال 1395 در 18 سالگی وارد تیم بزرگسال این تیم شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied