شمانیوز
شما نیوز

کرونا و سردار آزمون

سردار آزمون که مرتبا به علت رها کردن دخترش از همسر روس او مورد انتقاد همه و طرفداران قرار می‌گیرد حالا به طور رسمی خبری مبنی بر مثبت بودن تست کرونای او و احتمالا محرومیت از حضور در اردوی تیم ملی منتشر شده است. باید دید که واکنش او به این خبر چیست.

کرونا و سردار آزمون

سردار آزمون فوتبالیست معروف ایرانی اخیرا دچار حواشی بسیار زیادی شده است. سردار آزمون درگیر شکایت یک زن به نام آلینا از روسیه شده است که گفته می‌شود این دو از سال 2019 با هم در ارتباط بوده اند. موضوع شکایت آلینا از سردار آزمون گرفتن حضانت فرزند مشترکشان است. ارتباط این دو توسط یکی از نزدیکان سردار آزمون تایید شده است. اما آلینا می‌خواهد هویتش محرمانه باقی بماند. بعد از حواشی ایجاد شده بین سردار آزمون و مهناز افشار حالا آلیا، زن روسی که مادر فرزند سردار آزمون است حرف‌های غم انگیزی درباره دخترشان زده است که جنجال زیادی به پا کرده است. لیا ( زنی که از سردار بچه دار شده ) : متخصص مغز و اعصاب برای دخترم دارو هایی به مبلغ ۵۰ هزار روبل تجویز کرده

سردار آزمون حالا در حالی خبر کرونا گرفتنش را اعلام کرده است که هنوز تکلیفش با دخترش و همسر خارجی‌اش مشخص نیست.

کمال کامیابی‌نیا در حالی از لیست انتظار به اردوی تیم ملی فراخوانده شد که تست کرونای احمد نوراللهی مثبت شده و این بازیکن با توجه به این شرایط، دیدار با عراق را از دست داد و به جای او کمال کامیابی‌نیا که در لیست انتظار بود به اردو دعوت شد.

 

درباره سردار آزمون که در اردوی تیم باشگاهی‌اش حضور دارد به صورت شفاهی اعلام شده کرونا گرفته، اما هنوز چیزی در خصوص عدم حضور او در اردو قطعی نیست. فدراسیون فوتبال برنامه سفر سردار آزمون را هماهنگ کرده و با وجود اعلام شفاهی مثبت بودن تست کرونای او، منتظر پاسخ کتبی در مورد وضعیت این بازیکن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied