شمانیوز
شما نیوز

عذرخواهی کتایون امیرابراهیمی بعد از توهین هایش به مهران مدیری

کتایون امیرابراهیمی پس از لایو جنجالی اش و توهین های زیادی که به مهران مدیری کرد مجددا با انتشار ویدیویی از مهران مدیری عذرخواهی کرد که درادامه می بینید.


عذرخواهی کتایون امیرابراهیمی بعد از توهین هایش به مهران مدیری

مهران مدیری اخیرا در سریال پر طرفدار خاتون ایفای نقش کرده است و در این سریال مثل همیشه بسیار عالی بوده است. مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است. مهران مدیری دارای دو فرزند به نام های شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری است. پسر مهران مدیری فرهاد مدیری است و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است. در ادامه روز گذشته کتایون امیر ابراهیمی  مادربزرگ زهرا امیر ابراهیمی در  لایو جنجالی دست به جنجال زد و افشاگری از زندگی خصوصی مهران مدیری پرداخت اما امروز مجددا ویدئویی درفضای مجازی منتشر کرد و از مهران مدیری عذرخواهی کرد که درادامه می بینید. 

 

 ماجرای دعوای جنجالی سحر زکریا و مهران مدیری از آنجا شروع شد که روزی سحر زکریا در یکی از مصاحبه هایش علیه مهران مدیری و استفاده نکردن مهران مدیری از بازیگران قدیمی تیم خود صحبت کرد .

 

 

 سحر زکریا از اعضای ثابت آثار مهران مدیری محسوب می شود که در چند کار اخیر مهران مدیری حضور نداشت . ماجرا به همین جا ختم نشد بازیگران دیگر در واکنش به صحبت های زکریا له یا علیه مهران مدیری صحبت کرده و عده ای با سحر زکریا موافق یا مخالف شدند .

 ماندانا سوری و پرستو صالحی و همسر مرحوم داوود اسدی از جمله بازیگرانی بودند که در مقام حمایت از منش و مردانگی مهران مدیری صحبت کردند اخیرا وویسی هم از ماندانا سوری منتشر شده که در آن سوری با توجه به جنجال های اخیر به صراحت می گوید : مگر ما سر جهازی مهران مدیری هستیم که در هر نقش و هر کاری از ما استفاده شود .

 

سحر+زکریا

گیتی معینی اخیرا در مصاحبه ای شروع به هجمه وارد کردن علیه مهران مدیری کرد وتلویحا حرف های سحر زکریا را تایید کرد  بعد از آن در مصاحبه ای مجدد صحبت هایش را پس گرفت و از مدیری عذر خواهی کرد .

 

 اما جنجال های بین سحر زکریا ، پرستو صالحی و مهران مدیری که همیشه سکوت را نشانه ضعف دانشته و ترجیح داده تا سکوت معنا داری را پیشه کند ادامه دارد هر روز اظهار نظر جدیدی از گوشه و کنار صفحات مجازی به گوش میرسد با موجی که اخیرا از افشاگری ها شروع شده مهران مدیری قطعا آخرین نفر نخواهد بود و گویا آسیاب به نوبت است .

 گویی ازدواج و طلاق هنرمندان دیگر بین مردم سوژه پر بازدید و عامه پسندی نیست حالا مردم بیشتر میخواهند بدانند اسطوره هایشان چه کسانی هستند و چه میکنند به عبارتی دیگر آنچه در تمام این سال ها جز حریم شخصی هنرمندان محسوب شده حالا در معرض دید همگان قرار دارد  و قطعا روند پیش رو کار هنرمندان را سخت تر خواهد کرد چرا که زندگی آن ها خواسته یا ناخواسته زیر ذره بین مردم است و محبوبیت آن ها بر روی لبه تیغ قرار دارد .

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied