شمانیوز
شما نیوز

دعوای شهاب حسینی و پولاد کیمیایی

شهاب حسینی مورد حمله پولاد کیمیایی قرار گرفت و اختلاف آنها پررنگ شد و پولاد کیمیایی از حضور در جشنواره فجر انصراف داد.

دعوای شهاب حسینی و پولاد کیمیایی

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون است. شهاب حسینی دو پسر دارد و همسر او پریچهر قنبری است. شهاب حسینی یک برادر بزرگ و دو خواهر نیز دارد. شهاب حسینی که در فیلم های بسیار خوبی ایفای نقش کرده و طرفداران زیادی دارد . شهاب حسینی مورد حمله پولاد کیمیایی قرار گرفت و اختلاف آنها پررنگ شد و پولاد کیمیایی از حضور در جشنواره فجر انصراف داد و دلیل آن هم داوری شهاب حسینی خواند .  پولاد کیمیایی با انتشار یادداشتی از حضور در جشنواره فیلم فجر امسال انصراف داد.

 

متن منتشر شده از سوی پولاد کیمیایی به صورت غیر مستقیم حاوی این مساله است که انصراف او به خاطر حضور شهاب حسینی در هیات داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر است.

پولاد کیمیایی نوشت:

 

«وقتی حقیقت آزاد نیست ، آزادی حقیقت ندارد. قضاوت های بزرگ کار آدم های کوچک نیست. من پولاد کیمیایی فرزند گیتی پاشایی و مسعود کیمیایی؛ بازیگر سینما و کارگردان با افتخار انصراف خود را از شرکت در جشنواره فیلم فجر اعلام می‌کنم.»

دوسال قبل پس از انصراف مسعود کیمیایی از جشنواره فیلم فجر به خاطر حوادث آبان که باعث به وجود آمدن موجی در میان سینماگران شد و تعدادی از هنرمندان نیز از حضور در جشنواره انصراف دادند ، #شهاب_حسینی در نشست فیلمش در جشنواره ، به تندی از مسعود کیمیایی انتقاد کرد.

 

انتقاد شهاب حسینی از مسعود کیمیایی باعث شد تعداد زیادی از هنرمندان و مردم به شدت از شهاب حسینی انتقاد کنند و سخنان او را ناشایست بدانند.

حالا پس از اینکه شب گذشته اعلام شد شهاب حسینی یکی از داوران سوادی سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر است #پولاد_کیمیایی که با فیلم «خایٔن کشی» در جشنواره امسال حضور دارد از حضور در این دوره جشنواره انصراف داد.

 

شهاب حسینی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied