شمانیوز
شما نیوز

جنجال جدید دختر بهاره رهنما

استوری جدید پریا قاسم خانی

جنجال جدید دختر بهاره رهنما

بهاره رهنما به تازگی به کیش سفر کرده است بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲) بازیگر در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین بهاره رهنما پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد فیگور مستانه ای بهاره رهنما در جزیره زیبا کیش را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید.

 

این هم تصویری از پریا قاسمخانی، دختر بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی، در خارجه! گویا پریا خانم قرار است کم‌کم وارد عرصه مدلینگ شود!

 

بهاره رهنما

 

 

بهاره رهنما این روز‌ها در ترکیه به سر می‌برد طی یک لایو اینستاگرامی حرف‌هایی را بر زبان رانده که تاسف‌آور است. بهاره رهنما گفته است: «از ۱۷ سالگی کار کردم و ۳۰ سال زحمت کشیدم که الان آسایش مالی دارم هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند زندگی خوبی داشته باشد به نظرم آدم بی‌دست و پایی است».

سامان رادمان در روزنامه همشهری نوشت: گویا بهاره رهنما نیز که در سال‌های اخیر بیش از سینما و تلویزیون در فضای مجازی و با اخبار زندگی شخصی‌اش و همین‌طور رفتار‌ها و صحبت‌هایش مورد‌توجه بوده، در همین مسیر قدم می‌گذارد. جدیدترین ترفند او برای اینکه بار دیگر به صدر اخبار بازگردد، تحقیر افرادی است که سال‌ها در زندگی تلاش می‌کنند، اما ساختار‌های نابرابر و ناعادلانه به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که ثمره رنج و تلاش‌شان را ببینند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied